Hallo, Ik zit met een aantal vragen waarvan ik hoop dat iemand die kan beantwoorden: 1. Moet je buik altijd hard aanvoelen als je in verwachting bent (mijn buik is de laatste tijd wel gegroeid maar voelt niet echt hard. 2. Kwaaltjes die ik de laatste tijd heb zijn; borrelende darmen, winderigheid, duizelig en ontzettend down zijn. Zijn dit voorkomende kwaaltjes als je in verwachting bent? 3. Dit is een vraag die misschien moeilijk te beantwoorden is maar ik stel hem toch. Zijn er mensen die van te voren gedroomd hebben dat ze zwanger waren. Ik heb laatst zelf een droom gehad dat iemand tegen mij zei:"hé, jij bent zwanger! Ik vroeg aan die persoon hoe zij dat kon zien en toen zei ze:"dat zie ik aan je lach!" Ik weet dat dit laatste ook gewoon kan zijn omdat ik er gewoon veel mee bezig ben maar toch vind ik het wel interressant om te weten. Dit waren mijn vragen, ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden. Liefs Maja
Ik zou zeggen...gewoon even afwachten, hoe moeilijk dat soms ook is. Dromen zegt helaas niks...al zijn er natuurlijk uitzonderingen. Het begin van een zwangerschap is voor iedereen anders. De 1 zal je omschrijvingen dus herkennen en de ander helemaal niet. Je schiet hier niet veel mee op maar wat al eerder gezegd is: als we het echt zeker konden weten aan symptomen dan hadden we geen testen meer nodig. Heel veel succes met wachten! Elmo