Omdat ik last van m'n buik heb en m'n borsten vandaag minder pijn doen toch weer een test gedaan. De onderste is van vandaag. Lijkt ie nou wat af te lopen?
Ziet er toch super uit!? Knalt mooi, dus zou nu echt stoppen met testen. Die onzekerheid is erg vervelend maar blijft. Gefeliciteerd!
Nee joh! Prachtige testen! En nou niet meer testen, word je alleen maar onzeker door. Donkerder dan deze krijg je ze echt niet
Op een gegeven moment kunnen ze niet meer donkerder worden he. Ik vind voor je aantal dpo echt al super duidelijke testen, zal niet meer gaan testen want anders ga je onzeker worden doordat de testen het hcg niet meer aan kunnen en dan kunnen je testen lichter worden.
Zijn hartstikke mooie testen. Op een gegeven moment is het hcg zo super hoog dat de test het niet meer aankan en daardoor juist lichter wordt. Ik zou nu stoppen met testen voordat je zo'n test hebt en heel erg onzeker wordt. Je testen zien er nu super goed uit
Ik ben ook vaak erg onzeker en wil ook het liefste de hele dag door testen! Voel nauwelijks iets. Voel vaak aan m’n borsten en denk o ja zijn gevoelig. Ook heb ik een Fitbit en de hartslag is duidelijk hoger de afgelopen weken maar ook dat is niet goed want je gaat er continu opletten. Hebben jullie ook last van hartkloppingen? Ik heb vooral als ik wakker word dat ik m’n hart echt voel kloppen.