21 mei was de 1ste dag van mijn laatste menstruatie.... Daarvoor had ik een cyclus van 36 dagen. Nu zit ik dus ongeveer halverwege mijn cyclus en net met naar het toilet gaan zag ik bloed in mijn string en met afvegen Wie heeft dit ook gehad en weet waardoor dat komt ? liefs M
Heb je bij de eisprong ook een bloeding ? Dat wist ik niet dat dat kon ... Ik moet wel 1 deze dagen mijn eisprong hebben. Hmmm vreemd bedankt!
Het zou inderdaad kunnen ja. Met de ovulatie gaat je baarmoedermond wat open staan en dan kan je nog wel eens wat bloed verliezen. Maar ook kan het als je te wild geklust hebt.
Soms als het toch wat droog is binnen kan je makkelijk een bloeding krijken. Maar ik denk dat het met je eisprong te maken heeft. Noem het geluk bij een ongeluk. Je weet zo wel wanneer je in je vruchtbare dagen zit als je het vaker zou hebben. Maar je vent moet wel even door een rode riviertje heen.
Je meest vruchtbare dagen zijn toch 2 dagen voor de eisprong ... Denk idd ook dat het met mij eisprong te maken heeft dan! Want die kon ik elk moment krijgen bedankt!
2/3 dagen ja. Volgens mij licht dat ook een beetje per persoon er aan.. Maar goed, gewoon lekker genieten van je ventje. Handoek onder je kont word je bed niet rood
Wauw geweldig meis! Dat beteknet alleen wel denk ik dat je de vorige ronde al zwanger bent geworden, nu is het nog wel heel kort in je cyclus! Ben je erg ongi geweest de laatste keer of maar een beejte, en ben je voor de vorige ronde gestopt met de pil? Maar gefeliciteerd super joh!
Nou heb nu net de vk gebeld omdat ik het zelf ook erg raar vond! Die hebben even overlegt en zeiden dat het 2 kanten op kon gaan nu... Die lichte bloeding die ik nu heb hoeft niets te betekenen vertelde ze maar als het erger wordt dan is het verkeerd! Het is nog maar heel pril dus ja... Juichen doe ik nog niet hoor daar wacht ik nog enkele weken mee.... liefs marloes
Je verhaal klinkt een beetje bekend.Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde,alleen was mijn laatste cyclus 34 dagen. Ik wacht gewoon nog rustig af of ik ongi wordt of niet.Maar je verhaal is wel hoopgevend! Gefeliciteerd en geniet ervan! Heb je al wel symptomen?
Ik heb een heel klein beetje last van krampjes.... Maar meer ook niet! Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik echt flinke hoofdpijn en buikpijn ... Nu zijn het kleine krampjes en last van me rug en schouders en heb ik al een week maar zelf dacht ik aan een koudje haha Liefs
Appart Marloes, gefeliciteerd. Zal duimen dat het lekker binnen blijft zitten bij je.. Hoe was je afgelopen menstruatie? zelfde als altijd of is dit de eerste zonder anti-conceptie?
Ja daar stel je me een goeie vraag! Had in een ander topic alles neer gezet want wordt er zelf niet veel wijzer van... Zal het hier ook neerzetten Door medicijngebruik werkte de pil niet meer waardoor ik een bloeding kreeg maar heb de pil wel door geslikt ! Ben op advies van de huisarts toen met die strip gestopt toen de bloeding nog niet over was na enkele dagen... 26 april was ik er helemaal vanaf en ben ook niet meer aan een nieuwe strip begonnen daar wij toch al van plan waren om voro een 2de kindje te gaan! Hier de datums enz misschien dat dat helpt! -16 april kreeg ik een bloeding doordat de pil niet werkte ivm medicijn gebruik en veel naar het toilet moeten...(Wel pil door geslikt) -toen die 20 april nog niet over was heb ik huisarts gebeld met de vraag wat ik het beste kon doen , stoppen met de pil of gewoon doorgaan en afwachten wanneer de bloeding stopt.... - Op advies van de dokters assistente gestopt met de pil 21 april... Bloeding gehad tot 26 april , toen was het over... - 21 mei werd ik weer ongesteld..... - 24 mei was ik er alweer vanaf! - Vandaag kreeg ik een bloeding en vond dat idd erg vreemd.... De banner die ik had was op de gok gemaakt dus daar kon ik niet vanuit gaan... Maar wist dat ik voorheen altijd een cyclus had van 32 dagen en zo had ik mijn banner dus ook gemaakt! Zo had ik een beetje een richtlijn En dan zou ik idd vandaag mijn ei hebben ..... Maar vanwege die bloeding een digitale zwangerschapstest gedaan die ik nog had liggen en na 1 minuut kwam er al meteen zwanger te staan.... Snappen jullie hem nog whahaha De vk die ik belde vanmiddag dacht wel dat het van deze ronde was maar dat ik mijn ei dan al vroeg heb gehad .... Ze zei ook dat als het zo bleef er niets aan de hand is maar dat als de bloeding erger wordt het verkeerd is... Kan dus nog alle kanten op gaan vandaar dat ik niet te vroeg juich , al zou ik wel willen natuurlijk Vind het ook wel lastig hoor dat ik nu niet weet hoe ver ik ongeveer dan ben... En of het van de 1ste of de 2de ronde is en of er wel een 2de ronde bestaat ???...