Ik had nog een testje liggen van mijn vorige zwangerschap en op de 1 of andere manier moest ik die test doen. En tot mijn verbazing zag ik een heel licht streepje. Maar om zeker te weten of ik niet hallucineer wil ik graag jullie mening. (Ik zit nu 11dpo)
Ja binnen afleestijd. Ik had alles ff opgeruimd en daarna zag ik heeeel licht iets staan. Maar ik twijfel of ik als positief of negatief moet beschouwen. De foto is ook binnen afleestijd.
ik zie in de verte wel wat.. Had ook zo een test bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen voor mijn NOD.. Dus veelbelovend...
Ik ben blij dat ik noet de enige ben die het ziet. Ik weet dat het echt heel lichtjes is en nog alle kanten op kan, maar genoeg reden om vanmiddag even langs de kruidvat te gaan. Ik vind het echt spannend, heb de foto en test al 100x bekeken of ik het me niet inbeeld.
Toen ik deze post opende, en meteen naar je test keek, zag ik meteen een tweede streepje. Voor de zekerheid kan je vrijdag nog een testje wagen.
Nou ik weet niet of ik wel tot vrijdag kan wachten hihi. Bij mijn zoontje was ik al ruim 10 weken zwanger voor ik erachter kwam. Ik begrijp nu wel waarom zoveel dames maar blijven testen, als je zo'n vaag streepje heb kan je gewoon niet wachten tot je zekerheid hebt. Maar ik probeer geduld te hebben .