Doorslikken pil van invloed op cycluslengte?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bonita, Dec 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Wij zijn aan het proberen om zwanger te raken. Ik zit nu in ronde 4 en mijn cycluslengte varieert nog al: 35-40-38 en deze ronde zit ik nu op dag 52 en ik ben niet zwanger. Voordat we gingen proberen zwanger te worden, slikte ik de pil. Die heb ik bijna altijd een paar strips doorgeslikt, omdat ik een hekel had aan ongesteld zijn. Nu vraag ik me af of het kan dat ik door dat doorslikken nu zo'n onregelmatige (en lange) cyclussen heb? Is er iemand die dit weet of die wel/niet hetzelfde heeft?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

maakt denk ik niet uit. ik slikte ook vaak door en had na de pil een mooie cyclus van 28 dagen.

het is normaal dat na de pil je lichaam nog wat raar doet en je cyclussen langer zijn, maar als het de komende maanden zo blijft zou ik naar de ha gaan.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,073
    113
    Doorslikken kan geen kwaad meis,met de pil heb je ook geen echte menstruatie. Dit is een kunstmatige die door hormonen gemaakt wordt. Je lichaam moet het nu onder invloed van eigen hormonen weer voor t echie gaan doen en dat kan echt even duren voor het weer allemaal soepel loopt.
    Ik had mn 1e ongi pas na 65 dgn na stop pil en ik slikte ook regelmatig door.
    don't worry!

Share This Page