te vroeg?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by wendy1992, Jun 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1992

wendy1992 Actief lid

Dec 16, 2014
    106
    0
    0
    Hoi dames,

Even een vraagje. Woensdag is mijn NOD. Maar heb al een paar duidelijke zwangerschaps symptomen. Zo ongeduldig als dat ik ben heb ik vanmorgen al een test gedaan van testjezelf. Deze was eerst ligt positief, maar na 5 minuten verdween die treep en 2 minuten later was deze negatief. Hoe kan dit? Ik heb daarna een extra gevoelige test gedaan en deze was negatief. Zal ik te vroeg getest hebben?

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Hallo Wendy, ik begrijp je ongeduldigheid. Maar een test die eerst positief was en daarna negatief dat heb ik nog niet eerder gelezen.

Die gevoelige testen zijn niet betrouwbaar, welke test heb je gedaan en heb je wellicht nog meer testen?

Ik zou anders morgenochtend nog eens testen en natuurlijk na je NOD als je dan nog niet ongesteld bent geworden.

3. wendy1992

wendy1992 Actief lid

Dec 16, 2014
    106
    0
    0
    Nee haha ik heb het ook echt nog nooit mee gemaakt! Het was de midstream van testjezelf.nu. heb nog testen liggen van kruidvat ook de midstream, 2 voor 10 euro geloof ik. Denk dat het mischien verstandig is om zowizo tot woensdag te wachten?

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Probeer het morgenochtend nog eens! 1 dag voor NOD zou hij al wel moeten kleuren als je zwanger bent (tenzij je een laat ei hebt gehad)

5. wendy1992

wendy1992 Actief lid

Dec 16, 2014
    106
    0
    0
    Ik weet zeker dat ik dinsdag nacht precies op 14 dagen na me ovulatie zit! Heb namenlijk ovulatie testen gebruikt en werd die dinsdag nacht wakker van de pijn, toen had ik dus me ovulatie. ;)

Maar denk toch dat ik even tot woensdag ochtend wacht

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Hoop dat je zo geduldig kunt zijn en woensdag een mooie tweede streep te zien krijgt!

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,711
    0
    36
    Female
    NULL
    NULL
    spannend! ik zou nog even wachten om teleurstellingen te voorkomen! ik heb vorige maanden ook elke keer te vroeg getest en helaas was het niet raak.. hoop dat het voor jou wel zo is, maar ik zou nog even wachten tot na je nod!

Share This Page