Nou ik heb ook weer wat. Vandaag de vermoedelijke Nod. Dus daarnet mijn laatste test gepakt. Voor het eerst rechtstreeks op de stick geplast. Krijg ik dit resultaat.... Nog niet eens een controlestreep of iets... Heb ik wat verkeerd gedaan of ligt het aan de test? Het is overigens een test van de action. Daar heb ik normaal nooit geen problemen mee...
Uhm erg vreemd zeg! Nog nooit gezien,ik plaste bij de action ovulatie test ook over de stick en dit nog nooit gehad,bij de zw test is het het zelfde of plassen over de stick of plas opvangen. Balen dan moet je rennen naar de winkel voor een test
Deze zou ik sowieso ongeldig verklaren. Hier kan je echt niks mee. Geen idee waardoor het kan komen.. Misschien te veel of te weinig urine of gewoon een slechte test.. die zitten er weleens tussen. Ik ving mijn urine altijd op zodat ik zeker wist dat de juiste hoeveelheid de test in ging en er niks naast of overheen zou gaan. Snel een nieuwe halen hihi. Succes!
Ik vang het normaal ook op. Maar mijn man had zoiets van dat is niet nodig joh. Nou ja. Helaas. Geen winkels open vandaag dus dan maar wachten...
Kijk eens goed naar het urine venster. Daar hoort nog een stukje "stof" te zitten wat de urine opneemt (bij de 3 open gleufjes) en naar de stick brengt en zo de urine/vloeistof kan doorlopen. De test is dus fout
Ik had het ook met een test van Action, ik heb er inmiddels een stuk of zes die allemaal positief zijn maar één bleef dus ook helemaal blanco, nog geen controlestreepje te zien. Zal wel een fabricagefoutje zijn..