Haha, lig helemaal dubbel hier, geweldig ! Van harte, maarre... zou je d'r niet nog eentje doen, om het ECHT helemaal zeker te weten ?
Haha, nou volgens mij heb je genoeg knallers gehad! Ik dacht dat ik na mijn positieve test er nog maar eentje zou doen.. maar ik ga denk ik ook nog ff door tot een échte knaller haha Heb er zondag eentje gedaan, gisteren, vanmorgen.. maar nog geen knaller dus morgen of overmorgen maar weer
Allemaal bedankt voor de felicitaties @ Kris, nou misschien wel, om het echt zeker zeker te weten! Misschien zijn ze allemaal wel vals positief? Hahaha, nee grapje hoor. @ Cato, jij krijgt ook vast eens zulke testen @ MamaEl, ach testen is geen straf toch? Gewoon lekker doorgaan tot je er genoeg van hebt, blijft leuk toch? Ik stop er nu wel mee Nu maar aftellen naar de eerste echo!
hmmmmm.... ik weet het niet hoor, volgens mij indrogers zou toch nog enkele testjes doen om het zeker te weten..... GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je kan alvast een fotoboek aanleggen met al je testjes
Hahahah ja dankjewel Daphne! Heb wel 1 foto voor in het fotoboek Die staat in mn album... met eendjes vind m zelf super leuk haha