wanneer ben je nou echt ongesteld?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Guinevere, Dec 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    ik vroeg mij af, als ik op 1 december wat veegjes bloed heb heel weinig en 2 december ook en dan weer een paar uur niks met vegen en 3 december zet het goed door wanneer ben ik dan ongesteld geworden? :rolleyes:
    het klopt verder wel op de 26ste dag begint het altijd met veegjes.
    en het duurt dan vanaf die eerste dag weer een dag of 6 tot ik helemaal schoon ben.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Volgens mij verschillen de meningen nogal. Ik hou altijd de eerste dag aan dat ik wat bloed verlies, in jouw geval zal dat dan 1 december zijn.
    Maar er zijn er ook die uitgaan van de dag dat het echt doorzet.

3. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik tel altijd vanaf de dag dat ik echt rood bloed heb.

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    ik heb volgens mij nu mijn eisprong al vroeg he!
    ik ben 4 december ongesteld geworden.nu heb ik altijd al het idee dat ik vlak na mijn menstruatie mijn ei heb maar heb echt steekjes en krampjes rechts onderin!
    heb dat vaker gevoeld dus weet daarom dat het mijn ei is!
    nou flink klussen dan maar vanavond!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik had vroeger een cyclus van 21 dagen en dus rond dag 6/7 mijn ei. Deze keren had ik mijn ei rond dag 11 dacht ik. Dat weet ik omdat ik via een echo wist wanneer ongeveer mijn ei kwam

Ik had ook dat ik eerst wat bloed had en dan helemaal niks en dan de volgende dag ook niet altijd maar pas op dag 3 echt veel. Ik ging uit van de eerste dag dat ik veegjes kreeg.

6. hankie

hankie Actief lid

Nov 9, 2007
    109
    0
    0
    ik had deze vraag ook gesteld bij de verloskundigen. je moet tellen vanaf de eerste dag van bloedverlies, of dat nu rose, bruin of helderrood is.

7. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ok je zou denken van niet ik heb meestal een dikke 5 dagen last van allemaal bruine stolsels dus dat moet ik ook mee tellen?

8. hankie

hankie Actief lid

Nov 9, 2007
    109
    0
    0
    ja, dat is wat ik te horen kreeg van de verloskundige. Ik heb nl ook een week voordat het doorzet eerst roseverlies, dan bruin en dan pas helderrood. Wist ook niet welke dag ik als 1e moest tellen. Achteraf gezien als ik tel vanaf mijn roseverlies, klopt het precies met eisprong. Heb dus een hele tijd verkeerd geteld... :rolleyes:

9. hankie

hankie Actief lid

Nov 9, 2007
    109
    0
    0
    achteraf gezien mss ook wel logisch, je baarmoeder begint dan met afbreken van het slijmvlies, dus nieuwe ronde..

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik tel vanaf de eerste dag dat ik ook maar iets verlies.... Als ik wacht tot ik helder rood bloed veries dan ben ik al weer 2 dagen verder en ben ik bang dat ik te laat mijn eisprong bereken. Tel ik dus vanaf het éérste moment dan zit ik altijd goed! Beter te vroeg beginnen dan te laat.

Groetjes Cynthia

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,334
    36,194
    113
    Ik tel ook vanaf de eerste dag dat ik iets verlies.

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Aha... dan tel ik ook niet altijd goed. :(

13. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    ik had even een vraagje
    ik ga nu de 4 de maand in om zwanger te worden samen met mijn man ik ben nu veel minder gestresst en das fijn
    er is alleen nog 1 ding ik ben nu ongi maar het loopt heel raar de andere 3 maanden was precies 27 dagen nu ook wel maar het duurde veel langer voordat het is door gezet en ik verlies veel meer bloed dan normaal me tampon zit binnen 2 uur al vol en gebruik superplus betekend dit iets want ik heb de vorige maand geen ei sprong gehad met ovu testen die waren namelijk negatief kan dit er wat mee te maken hebben?
    weet iemand het ik hoop dat jullie het snappen ik ben woord blind en ben niet zo goed in schrijven vandaar ik hoop op reacties

groetjes dani

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik kan je niet helpen meis. Misschien dat als je de vraag bij de verloskunde hier op de site stelt dat zij het weten.

knuf

15. roos1981

roos1981 Lid

Dec 6, 2008
    52
    0
    0
    Hoi hoi,

ik heb van de gynaecoloog begrepen dat de eerste dag van je menstruatie de dag is dat het echt doorbreekt zeg maar, een dag wat veegjes is niet echt een menstruatie, tenzij dat dat normaal is bij jou. En doorbreken mag rood, bruin, stolsels ed zijn.
    Tenminste dat is volgens de gyn. Zelf heb ik de laatste keer maar een veegje gehad, verder niets, test was negatief en ik heb nog steeds heftige buikkrampen alsof ik ongesteld ben, maar er komt niets.... Ook raar toch?

Liefs

Share This Page