Hallo allemaal, Ik val maar meteen met de deur in huis; Ik kan niet stoppen met testen. Vandaag ben ik 7 weken en 3 dagen zwanger, dit weet ik zo exact omdat het een cryo terugplaatsing is geweest. Net ook nog een test gedaan, van kV waar een plus kan komen, terwijl ik hem in mijn urine houd, in een potje, verschijnt het plusteken al, zelfs eerder dan de controlestreep. Ook heb ik cb met indicator gedaan en ook die gaf binnen een halve minuut zwanger en 3+. Ik ben gewoon zo bang dat ik mezelf blij maak met een dode mus, heb hiervoor een miskraam gehad, daar kwam ik achter bij de eerste echo,het hartje had nooit geklopt. Daarvoor heb ik een "perfecte" zwangerschap gehad, na een icsi behandeling en daar is mijn zoontje uit geboren. Dus ik weet dat het kan maar waarom durf ik er san geen vertrouwen in te hebben? Vrijdag heb ik de eerste echo maar liever ga ik niet, ik zeg tegen mijn man dat ik wel gewoon wacht tot ik ga bloeden. Maar dat kan natuurlijk niet en zo wil ik ook niet denken. Groetjes Lentedag
De laatste keer heb ik dit ook gehad. Hiervoor twee miskramen gehad en durfde ook niet blij te zijn. Probeer het vrijdag allemaal een beetje aan de kant te zetten en toch een beetje hoop te hebben dat het ook goed kan gaan! En helaas zeggen testen ook vrij weinig. Je laatste test in huis doen en daarna je niet meer bij die winkels in de buurt vertonen! Je bent echt zwanger meid!
Ik heb hiervoor ook een missed abortion gehad, dus vind het ook moeilijk te geloven dat het nu goed gaat. Gelukkig heb ik wel al 3 goede echo's gehad dus begin ik eindelijk een beetje hoop te krijgen. De hele tijd testen heeft geen nut idd. Zelfs als het mis gaat dan blijf je toch nog even positief testen. Dat geld kun je beter sparen .