+ test voor nod en dag van nod bruinkleurig slijn bij afvege

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovely30, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik zie dat jou beebje er ook binnen kort op de wereld bij hoort :D
    mag ik vragen of het een jongen of een meisje is?

liefs

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ga je het in een pb laten weten

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik ga het hier laten weten en speciaal voor jou ook in een pb

liefs

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Succes vandaag!

5. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hey meiden
    na dagen wachten vol angst ,heb ik eindelijk het verlossend telefoontje gepleegd
    mijn hcg is gestegen van dinsdag 15 naar vandaag 66
    dus nu spreken ze pas dat ik zwanger ben
    nu hou ik nog altijd mijn hart vast tot aan de eerste echo
    ik heb zo zitten wenen he toen ik de hoorn neer legde
    echt ik was zo angstig
    maar is dat niet weinig van 15 naar 66 ?

liefs

6. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!
    Nu gaan genieten.
    liefs
    Jessica

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    GEFELICITEERD! mooie stijging, je bent zwanger!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he ik had toch gezegd dat het ook goed kon zijn he.

Een dikke proficiat en nu lekker genieten.

9. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

15 naar 66 is goed hoor. Elke 48 uur moet de hcg verdubeld zijn. Het is zelfs meer dan verdubbeld, dus het lijkt me goed.

10. trots

trots Lid

7 sep 2008
    28
    0
    0
    Hoi lovely,

Nou wat goed ey ik snap dat je zo onzeker was.
    ik zit dus in hetzelfde schuitje als jou.
    1 dag voor mijn Nod was de (kruidvat)test licht positief het duurde wel even eer echt zo streepje zichtbaar(dat je het echt goed kon zien) werd was dat bij jou ook?
    in het begin moest ik hem een beetje naar he licht kantelen dat je het kon zien.
    Nu heb ik van de week een test gedaan bij de dokter en die was negatief,en nu heb ik vanmiddag ook een test gaan maar dan van predictor en helaas ook negatief.
    Dus heel erg onzeker nu he dat snap je wel,maar ik heb zoiets een test doe niet niks voor niks een positief uitslag geven.
    Nu had ik vanmiddag die test gedaan en toe straks gauw gekeken of dat die niet veranderd was en nee hoor :confused: GELUKKIG hahaha.
    Ik denk dat ik ook gewoon maar het beste kan zorgen dat ze bloed afnemen van mij,word gek van die testen!
    ik denk dat ik maar morgen eens gaan bellen ervoor,naar de vroetvrouw.

Veel liefs saskia

11. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi saskia

ja idd in het begin was dat van mij idd ook zo
    maar na een ijdje kon ik hem gewoon voor me leggen en een vaag lijntje zien. dat was zo met mijn eerste 3 testen, mijn 4 de test was 2 dagen na mijn nod duurde bijna 10 min maar het lijntje kwam veel duidelijker
    ik heb op de dag van mijn nod bloed laten nemen, denk dat het het beste is dat je dat ook eens laat doen.
    hoeveel dagen ben je over je nod? en heb je symptonen?

ik ben nog niet gerust ze , kdenk dak het maar zal zijn eens ik aan de geboorte graak. maar dat is nog een hele eind te gaan he

liefs

12. trots

trots Lid

7 sep 2008
    28
    0
    0
    symptonen zijn er al zeker 2weken als het geen 3zijn.
    En ik ben voor het laatst ongi geweest op 6aug en het is vandaag alweer 8sept dus ben nu 5dagen overtijd!
    Alleen vond het zo raar dat het bij de dokter ook negatief was maar dat kan je wel begrijpen he.
    ik ben blij dat ik op internet las,dat er nooit een streepje op kan komen zonder hcg in je urine en denk bij mij eigen nou dan kan het niet anders he!
    dan moet ik gewoon zwanger zijn hoor....
    ik zal vandaag even contact opnemen dat ik bloed kan laten prikken,mss is het wel gewwon zo dat ik traag hcg aanmaak he.
    want van predicctor test die ik gisteren middag heb gedaan diie was gewoon negatief,maar daar moet je ook veel hcg voor hebben heb ik gelezen.

veel liefs :)

13. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    wanneer heb je de laatste keer gestest? want het is beter om 2 tot 3 dagn te wachten want dan maakt je lichaam meer hcg aan en dan zal de streep wat duidelijker zijn. ik heb vorige week donderdag nog ene gedaan om te zien dat mijn hcg steeg en ja idd een betere streep.
    maar ik zou idd eens gaan om een bloedafname zo snel mogelijk
    en laat die testjes dan even, het zekerste zijn ze maar uit je bloed, en der zijn dan nog vrouwen dat je het soms in hun bloed niet kan zien omdat ze hub ei te laat gekregen hadden.

meid als ik dit zo bezie , als je zwanger bent ( wat ik van harte je toewens) is dat je maar 1 dagje verschilt met mij ;)
    mijn laatste nod was ook 6 aug en heb een cyclus van 27 dgn dus was mijn nod 2 september

liefs

14. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ik had 5 dagen voor mijn nod een test gedaan extra sensitest van op het internet gekocht , binnen het half uur was er daar een heeeeeeeeeel vaag lijntje te zien maar die heeft echt niet veel hcg nodig.
    dan heb ik de maandag 1 voor mijn nod een test gedaan uit de apotheker
    yes or no heet die en die heeft 25 hcg nodig dus tekende ook heel vaag .
    de dinsdag geweest voor een bloedafname en die was pas 15 dus het kon nog alle kanten op stijgen of dalen. dus ik moeste vrijdag trg voor een nieuwe bloedafname. de woensdag heb ik dan een predictor gedaan , had wel dom geweest was net geweest gaan plassen toen mn ventje aan kwam met de test. dus ik opnieuw een ietsie pietsie geweest gaan plassen . en binnen de 30 min stond er ook een vaag lijntje op en die was serieus vaag ze. dus de donderdag ik opnieuw getest met ochtendurine zo'n test van yes or no en die tekende veel beter aan dus ik d8 das goed mijn hcg zal dan wel gestegen zijn . de vrijdag bloedafname en hcg was 66. dus die was idd goed gestegen. morgen moet ik trg voor een nieuwe bloedafbame omdat ik niet op mijn gemak ben . in juni hebben we ook ons boeleke verloren kwas dan 6 weken ver.
    dus als morgen mbn bloedafname goed ,dan is er al wat meer hoop.

liefs

15. trots

trots Lid

7 sep 2008
    28
    0
    0
    morgen bloed laten prikken,dan duurd het 1 of 2dagen voor de uitslag.
    ben heel benieuwd.
    hoop het zo,maar ja het kan bijna niet anders he.
    2testen positief en die van dokter negatief.
    verloskundige ook gebeld vanmiddag en ja die zei meid maak je niet druk maar een streep is een streep ook al is die heel licht.
    Zo streep krijg je alleen maar als je hcg in je urine heb anders niet zei ze.
    volgens haar zou ik pas 4weken zijn hoor dus nog heel priel is dat :)
    als het zo is dan heb ik op 1okt afspraak dan zou ik 8weken zijn.

wat denken jullie ervan?

veel liefs-x-(hoe onzeker kan je zijn :oops: )

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lovely.. GEFELI en GENIETEN HE...

@Trots...succes.. duim voor mooi bloedresultaat voor je...

17. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    heb net mijn bloed resultaat gekregen
    het is gestegen naar 75 das toch weinig?
    mijn oestradiol is 109 en mijn progesteron is 35,05

denk dat het weeral mis aan het lopen is
    :cry:

18. trots

trots Lid

7 sep 2008
    28
    0
    0
    om 12,20 kreeg ik hevige buikpijn dat ik gewoon op mijn knieen naar de wc moest.
    en toen ik op de wc zat kwam het eruit vallen,liters bloed mijn billen zate helemaal onder.
    ik dacht nee he...en echt van die soort balletjes en de laatste bleef een beetje hange dus dat pakte ik vast en dat was een klein zakje met bloed!en ook heel donkerbloed(oud bloed zeg maar)
    ik heb alles bij elkaar gegilt en gehuild!
    vandaag gaan wij zelf naar de gynacoloog bellen en kijken of die ons verder wil helpen..
    want ik ben in april geopereerd en eind april onderzoek gehad en toen zeide ze dat mijn baarmoeder gekantelt was misschien dat het daar nu ook mee te maken heeft ofzo.

veel liefs -x-sas

Deel Deze Pagina