Hallo Mensen ik zit nu in de eerste ronde en dacht... misschien ga ik maar eens testen bestellen zodat als ik het nodig heb om te testen ik tenminste al testen in huis heb. nu kwam ik op Sensitest extra gevoelige tegen, die zouden 6 dagen voor nod al een streepje kunnen geven. hebben mensen hier ervaring mee? geven ze dit ook sneller? {ik zou overigens gewoon tot mijn vermoedelijke nod wachten} bij mijn vorige zwangerschap had ik overigens een cyclus van 24 dgn en hierna was ik zwanger dus heb nu geen idee verder
Ik heb ze ook gekocht maar ben nog niet zwanger geweest sinds de aanschaf, dus of het echt 6 dagen van tevoren positief test, geen idee. Als het bij jou werkt, meld je het dan, a.j.b.?
Bij mij werkte het niet. Ze gaven pas toen ik 5 dagen over tijd was een positief resultaat. Als je de beschrijving leest is het ook niet zo verwonderlijk dat ze eerder positief kunnen geven. Je mag uren voor het testen niets meer drinken en niet plassen. Dus je test wrs met ochtendurine... Terwijl andere testen zeggen dat je alle tijden van de dag mag testen. Ik zal mijn geld er niet meer aan besteden in ieder geval. Gewoon lekker die goedkope vatten.
Bij mij waren ze 10 dagen na ovulatie duidelijk positief. Ze meten maar 10hcg dus geen wonder.De gewone matcare midstream gaf toen licht positief maar de ultra van matcare bleef heel duidelijk negatief. Ik vind dus de Sesnitest extra sensitive wel goed werken maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe snel je HCG aanmaakt.
bij mij werkte ze niet ik teste pas 2 dagen overtijd met die testen positief en met de kruidvat test vier dagen voor nod al positief ik ben voorstander van de testen van zwangerschapstest.nu en de kruidvat 2 voor 5euro