test voor nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by anna22, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna22

anna22 Lid

Jan 21, 2009
    63
    0
    0
    heb net getest en weet mijn cyclus oko niet precies het schommelt tussen zaterdag nod of donderdag NOD wie heeft voor NOD wel Positief getest.
    ? en hoeveelkl dagen ( Ik heb nog niet gekeken hoor)

2. anna22

anna22 Lid

Jan 21, 2009
    63
    0
    0
    heb gekeken .. niets hopelijk ben ik gewoon veel te vroeg.

3. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    als je donderdag pas ongi moet worden dan is het nog te vroeg om te testen dat kan je dan beter doen vanaf zondag dus ongeveer 4 dagen voor je nod

4. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    anna: ik heb al 2 kindjes bij beide heb ik nog nooit voor mn nod positief getest wel geprobeert hoor maar altijd negatief. nu had ik maandag de matcare testen ultra sensitive thuis gekregen en meteen getest je hoeft hier ook maar 10hcg voor te hebben. en deze was heeeeel erg licht positief bijn aniet te zien heb z enu weer besteld en doe ze dan morgen over nieuw dus ga kijken maar die raad ik wel aan als je voor je nod wil testen de andere zijn allemaal negatief bij mij

5. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Ik teste een paar dagen voor nod al positief..met zo`n ultra gevoelige test.Alleen was die erg licht.Later werd het pas duidelijker.

6. Wuppertje

Wuppertje Lid

Jan 14, 2009
    18
    0
    0
    Docente Engels
    Alphen aan den rijn
    Ik heb toevallig vandaag getest, terwijl mijn NOD pas vrijdag of zaterdag is. Ik heb wel een test gebruikt waarbij je al een week voor je nod kan testen. Volgens de test ben ik zwanger. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik voor de zekerheid nog een keer testen met een reguliere test.

7. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    gefeliciteerd wuppertje!

ik heb 2 dagen voor nod positief getest. met de kruitvat test. en deze was al goed duidelijk.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb gisteren positief getest, 11 dpo. Maar eigenlijk verwacht ik pas maandag of dindag ongesteld te moeten worden. Mijn LF is alleen dus wat langer. Vandaag ook al een duidelijke test!

9. happymama

happymama Niet meer actief

zie dat iedereen hier toch vroeg test.
    ik heb maandag mijn nod dus ga toch ook maar testen morgen vroeg dan !

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik heb 2 dagen voor NOD heel licht positief getest, maar toch uiteindelijk op NOD echt positief

11. happymama

weet niet of ik t durf hoe meer ik er over na denk hoe enger ik t vind ppppfff

12. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik zou dat dus nooit doen: voor mijn NOD testen. Ik heb iedere keer pas erna getest.

13. happymama

tis moeilijk de ene zegt van wel en de ander niet.
    w8 denk ik toch maar ff af en niet alleen voor teleur stelling maar ook zonde van t geld

14. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik voelde me zo vreemd, ik wist het stiekem al, had dingen die ik nooit eerder had, mn borsten deden zo ontzettend zeer zelfs op mn werk werd ik er steeds aan herinnerd en toen dacht ik van: nu ga ik testen want dit is niet normaal

15. happymama

heb idd ook wel dingen waarvan ik denk dat t zou kunnen .
    maare mijn (.)(.) heb ik helemaal geen last van terwijl ik dat wel heb als ik ongi word een aantal dagen van te voren .
    ook heb ik een paar dagen voor mijn ongi heel veel hoofd pijn nu ook helemaal niet !
    een vriendin van mij heeft altijd heel veel last van haar rug ze is 2 keer zwanger geweest en tijdens die zwangerschappen voelde ze niks dus t kan ook zijn dat een aantal klachten waar je veel last van hebt dat die verdwijnen

16. anna22

anna22 Lid

Jan 21, 2009
    63
    0
    0

hee

Dit heb ik dus inderdaad ook anders met de ongesteldheid altijd last van bosten en ook met de eisprong en buikpijn rugpijn dit heb ik deze maand continu gehad en dat zakt nu wat af heel vreemd ik ga morgen ochtend testen. we hebben wel op juiste momenten gedaan .. alleen dan moet het nog gelukt zijn
    ben erg benieuwd

17. Mama van Roan

Jul 22, 2008
    56
    0
    0
    ik zou ook vandaag de devils op bezoek moeten hebben maar niets te zien afgelopen 2 dagen wel wat donker slijm (leek meer op opgedroogd bloed) gehad maar is nu helemaal weg.sorry voor de details.
    Dus nu maar even kijken wanneer ik een testje ga doen, heeft iemand dit toevallig ook gehad?

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    het nadeel is hij zal maar licht posi aangeven en je word ongi ( zou ik niet willen weten)
    is er wel een innesteling geweest maar is het niet goed gegaan ik zou lekker wachten tot na je nod en al sik dat kan na bijna 4 jaar kunnen jullie dat ook. Geduld is een schone zaak en het scheelt een hoop centjes

Share This Page