Het is echt super vaag.. ik vraag me af of ik het me verbeeld.. Ziet iemand ook een hele vage veriticale streep? of is dit normaal bij deze test?
welke cyclus dag zit je? Ik zie wel heel vaag bovenin iets maar echt te weinig om het positief te noemen.
Ik heb een hele onregelmatige cyclus.. Mijn vorige maanden waren 28-35-31-33 en nu zit ik al op dag 45.. Heb al 2 dagen heel minimaal licht bruine afscheiding, terwijl ik normaal juist veel bloed verlies heb tijdens een menstruatie, dit lijkt er nu niet op, ik snap mijn lichaam niet zo goed meer haha
Denk dat het negatief is lijkt ook beetje grijs... ze horen wel wit te blijven aan die kant als het negatief is dus...
Ik zie niets op je test maar misschien kun je een testje van een ander merk doen? Bijvoorbeeld die van de Kruidvat en dan de 2 voor 5 euro. Die zijn wat makkelijker af te lezen vind ik zelf.
Ik zie zeker een lijntje. Maar miss kun je beter Kruidvat 2v5 doen. Die geven wel een duidelijk beeld. Ikzelf vind die plustesten irritant. Maargoed iedereen is anders natuurlijk😊
Ik zie ook wat maar heb al meerdere vals postieve van clearblue voorbij zien komen hier de afgelopen tijd. Ik zou hem als negatief beschouwen en een andere test doen. Plus testen zijn ook niet zo fijn
Ik heb meerdere van dit soort testen gehad van clear blue en was toen niet zwanger. Binnen de 5 min verschenen. Ik vind deze testen echt slecht! Gebruik ze daarom ook nooit meer.