Kid en zwangerschapstesten posi

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ukoldaatje, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zaterdag 6 november heb ik een inseminatie gehad.
    Iui met donorzaad.

Avond ervoor moest ik pregnyl spuiten ondanks dat mijn ei al uitzich zelf aan het springen was, om de kansen te vergroten.

Afgelopen maandag, negen dagen na de inseminatie dacht ik echt ongi te worden, buikpijn, rugpijn steken en krampjes. Die steekjes had ik al het hele weekend, richting mijn bovenbenen.

Al vanaf zondag doe ik testjes..sja dit is de laatste kans of zeg poging van ons, dus het is nu of nooit..en ik wilde uit die onzekerheid.

Normaal gesproken test ik ruim 4 dagen voor NOD posi. Nu dus niet.

Tot ik gistermiddag een test deed met de clear blue plus, daar kwam meteen direct een brede zeg vage plus te staan binnen die 2 min al.

Na een paar uur was dat nog een pennestreepje.

Vanmorgen met ochtendurine nogmaals gedaan en het zelfde verhaal met de clear blue plus.

Positief binnen de twee minuten, brede plus, wel nog wat vaag. Maar duidelijk zichtbaar.

Meteen 2 kruidvat testen gedaan van 2 voor 5 euro, maar die streepjes zijn echt vaag, die zijn er wel, maar moetje echt goed kijken..

Hoe zit dat nou???

Morgen zou ik off kunnen testen..

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat een verhaal, kan me voorstellen dat je het nu gewoon wil weten! Je testen klinken positief! Misschien de digi doen morgen ochtend? Ik duim voor je meid!

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik weet het niet hoor maar ik begrijp altijd van andere meiden dat pregnyl toch nog langer in je lijf zit en daardoor posi kan testen. Er zit niets anders op dan over 2 dagen weer te testen en natuurlijk foto's hier te plaatsen van de testen die je al gedaan hebt dan kunnen we ze beoordelen doen we erg graag. Zeker in zo'n geval.

xxx joyce

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn gyn adviseerde me altijd om pas 14 dagen na de Pregnyl spuit te testen, zowel met 5000 als 10.000, omdat het even kan duren voor het uit je lichaam is.
    De laatste keer was het bij mij na 11 dagen weg, (testte toen helemaal nega en een paar dagen later weer positief door de zwangerschap) en de keer ervoor had ik een dag voor NOD nog een positieve Pregnyltest, was toch echt niet zwanger.
    Ik denk dat jij op het randje zit, of nog net Pregnyl, óf je bent zwanger.
    Ik duim voor het laatste en dat je morgen een duidelijkere positieve test hebt!
    Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het echt voor je! maar clear blue kan van mij in de brand!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Van de Pregnyl zal het niet meer zijn aangezien die de 8e is gespoten. Hij zit normaal max. 10 dagen in je lichaam.

Gisteren was hij bij mij weg, vandaag nega zwangerschapstest. Ik zou de CB met indicator doen. En een streep is een streep. Wellicht is het gewoon laat ingenesteld en test je daarom nu nog licht (aangezien je al een paar dagen test).

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb op de 5e nov al pregnyl gespoten.
    Ben al vanaf zondag aan het testen..had ze in huis..
    Hele tijd nega tot dus vandaag en gistermiddag..

Maar ik deed dus vanmiddag nog even een Matcare Ultra, nou er was een streepje, maar je moest wel heeel goed kijken..

Eigenlijk hetzelfde als bij de kruidvat. Alleen de clear blue plus testen gaven goed duidelijk posi aan...

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vanmorgen 20 nov 2010 een licht positieve matcare ultra test gehad..nou alles geeft posi aan, wel licht..zou ik te vroeg zijn..of zou het te laat zijn:(:(:(

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff, lastig hoor! ik hoop dat het het gewoon nog heel pril is, en dat je over 2 dagen een knaller hebt!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :(:(word dr gek van....

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou dat die testen positief zijn is niet van de pregnyl hoor!!
    Maak je niet te gek die testen worden wel duidelijker.
    Ik denk zeer zeker dat je zwanger bent.

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb nu drie verschillende testen gedaan, verschillende merken en ze Zijn allemal posi..;)

Pfff..paar dagen afwachten..

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Week later en een knaltest in handen!!

Ben dus echt zwanger!!!!

14. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Lees net even mee in dit topic....
    Wat geweldig voor je!! GEFELICITEERD!!!!

15. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    gefeliciteerd

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008