wat moet ik hier nou mee........ Heb net een zwangerschaptest gedaan van de da drogist....... (eigen merk) In het begin heel ligt streepje amper te zien en na 10 a 20 minuten zie ik dit.
Een nieuwe test doen denk ik! Normaal blijven de streepjes echt wel staan. Vervelend die onzekerheid!
Als hij eerst niet te zien is en na 30min wel is hij negatief! Op alle testen staat dat je de test moet aflezen binnen de 5min,daar buiten is negatief. Ik zou eentje van kruidvat doen 2voor 5 euro. Die zijn ook veel gevoeliger. Succes!
ik zal er over 2 dagen nog 1 doen...... Ik heb ook foto's in negetief staan daar is het streepje duidelijker te zien........ Blijf het altijd eng vinden die testen LOL.... Ik zag in het begin wel iets maar dan ga je weer twijfelen en voor je het weet zijn de 10 minuten voorbij...... Ik laat het jullie weten als ik een nieuwe test heb gedaan
Tja ik zal m opnieuw doen. En idd met die van kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn gevoeliger maar ook duidelijker. Succes met wachten!!
DA Eigen Merk testen moet je echt binnen de tijd aflezen. Bij de zwangerschap van Aiden had ik deze test ook gekocht en mij werd expliciet door die verkoopster verteld deze test binnen de tijd af te lezen. Na die tijd kan er een valse lijn ontstaan. Dus even met een ander merk testen en je aan de afleestijd houden.
wat ik begreep is dat de DA testen heel veel hcg nodig hebben voordat ie posi test..... over de testen van KV 2v5 hoor/lees ik steeds vaker dat ze rare streepjes geven of dat er een streep naast de teststreep komt te staan... zelf heb ik met die testen gehad dat het net was alsof er iemand zn nagel erin had gezet... ik heb 1 dag voor NOD een test van Etos gedaan... (zie onderschrift)
ik weet niet meer het exacte tijd van aflezen wer gestoord door me meiden Ik heb hun om 3 uur uit school gehaald ben naar huis gekomen heb ze wat te eten gegeven en ben naar boven gegaan voor de test..... Om 1 minuut over half 4 was er een lichte lijn te zien een roze...... Maar wordt een indroog streepje zo snel roze is dit de normale kleur van een indroogstreep? JA ik hou jullie wel op de hoogte Maar ik ben bang dat het negatief is
hebben alle testen een indrooglijntje???? Zoja wat is dan de kleur en na hoeveel tijd na het doen ontstaat die indrooglijn??? Sorry voor de rare vragen
Nee het kan gebeuren maar hoeft niet. De streep moet even dik als de controle streep zijn, de juiste kleur hebben (roze of blauw) en binnen de tijd verschijnen. Al het andere is negatief. Dus penstreepjes, grijze lijntjes en lijntjes buiten de tijd zijn allen negatief. Succes