Lieve dames, Ik ben benieuwd naar jullie mening. We hebben een gezonden dochter van bijna drie waarvan ik de derde ronde zwanger was. Eerste zwangerschap, eerste kindje. Sinds begin april gaan we voor een broertje of zusje. De eerste twee maanden waren de testen rond NOD spierwit. De twee maanden erop steeds vage streepjes om daarna ongesteld te worden. Afgelopen maand een week lang positieve testen, positieve CB met weekindicator om na een week toch enorm te gaan bloeden. Volgens de verloskundige tellen de eerste twee ook als vroege miskramen daarmee zou ik er drie in de afgelopen drie maanden gehad moeten hebben. Gevoelsmatig zie ik dat anders. Afgelopen maand voelt wel zo omdat ik een week lang zwanger was. Alle symptomen, de testen en toen de teleurstelling. De maanden ervoor zeker niet. Omdat we een gezonde dochter hebben ziet de verloskundige geen reden tot onderzoek of paniek. Maar ik ben natuurlijk wel 4 jaar ouder dan toen ik zwanger van haar raakte. Ik slik sinds afgelopen maand tarwekiemolie. Volgens haar heeft dit geen effect. Nou, dan is het mijn placebo denk ik dan maar. Wat denken jullie als jullie dit lezen? Wat zouden jullie doen? Hebben jullie nog tips?
Ik heb drie miskramen gehad, alledrie <10 weken, en dat is een reden om verder onderzoek te doen. Als je dat zelf wilt tenminste. Ik heb al een gezonde zoon dus de gyn zei: de kans dat er iets uitkomt is heel erg klein. Toch is er een genetisch probleem geconstateerd waardoor de kans op een miskraam veel hoger is dan bij iemand anders. Ik vind dat je wel vlot zwanger raakt dus dat is op zich positief. Ik zou je als advies willen geven dat als je een (licht) positieve test hebt, meteen bloed te laten prikken om een zwangerschap te bevestigen. Als jij je goed voelt bij het slikken van tarwekiemolie moet je dat gewoon blijven doen. Baadt het niet dan schaadt het niet eh
Tarwekiemoliecapssules helpen alleen bij het opheffen van een tekort aan gezonde vetten in het lijf. Je bms heeft die vetten nodig. Beter is; noten, olijfolie, vis etc te nemen want dat neemt je lijf beter op. De capsules werken niet extra en zelfs minder dan gezond eten. Verder; gezond eten, bewegen (voor de doorbloeding van het bms), rust nemen en leuke dingen doen om onbewuste stress tegen te gaan. Verder nog even aanzien want dit gebeurt heel vaak en is niet raar. Wel jammer maar niet raar; is bij veel gezonde stellen helaas zo. Nog even aanzien en geen reden tot paniek. Veel succes!
Ik heb ook tarwekiemolie geslikt om mijn bms optimaal te maken. Naast een gezond eetpatroon met noten, zaden en vis Dusse, als jij je er goed bij voelt, lekker blijven slikken.