Wat denken jullie? Streepje stond er binnen de tijd en geen pennenstreepje. Ben nog voor NOD Bedankt!!
Jullie vinden het niet lijken op een vals lijntje? Hoor soms wel eens dat deze een pennenstreep geven. Maar dat is hier toch niet het geval hè?
Ik zie ook iets vaags, maar ben persoonlijk geen fan van deze test. Misschien morgen testten met de 2 voor 5 van kruidvat?
Ik heb negatieve ervaringen met deze testen.. Geven soms valse lijntjes. Zal toch voor een andere test gaan om zeker te zijn!
Aan de rechterkant zie ik idd iets. Spannend... Ik test meestal 2 daten later dan zou het hcg hoger moeten zijn. Even afwachten dus. Al op NOD?
Nee, Nod is tussen zondag en dinsdag 🙈 Ik ben erg vroeg ik weet het, maar o zo ongeduldig! Zondag test ik nog eens met een andere test!
Spannend, ja wachten duurt ook soms zo lang. Wel handig om nu dezelfde testen te gaan halen, kan je goed zien of het oploopt. Zondag zou dan iets meer te zien zijn.
Oh ja, dat is opzich wel een goede tip. Dacht een andere te kopen omdat ik over deze toch veel negatieve verhalen lees...