1e ronde clomid, ovulatietesten erg donker..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Skippy87, Jun 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

Mar 22, 2013
    438
    1
    0
    Hoi meiden..
    Ik zit in de eerste ronde clomid 50mg, cd11 vandaag..
    Dit zijn mijn ovulatietesten van de laatste dagen.. de laatste is van net..
    Ik vind het alleen een beetje lastig te beoordelen.. ik vind alle streepjes al redelijk donker..
    de laatste is naar mijn idee nog net niet positief.. maar vind het wel bizar dat ik kennelijk al dagen zulke lh waardes heb..
    Normaal heb ik wel een zichtbaar teststreepje voor de knaller (als ik die heb) maar deze zijn echt donker!
    Iemand ervaring mee?

Attached Files:

2. V2015

V2015 Actief lid

Mar 19, 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is inderdaad nog niet donker genoeg.
    Maar dat je nu zo'n donkere test hebt zegt nog niks omdat het lh-hormoon de hele cyclus schommelt en dus wel eens een dag hoger kan zijn. Blijven testen hoor!

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Dit heb in de gehele cyclus niks raar aan denk ik

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

LH is de gehele cyclus in meerdere of mindere mate in je lichaam aanwezig. LH kan schommelen. De meeste vrouwen krijgen zomaar uit het niks een knaller. LH hoeft dus niet op te lopen naar een piek.

Zolang als je teststreep nog lichter is dan de controlestreep, is je test negatief. Als beide streepjes minstens even donker zijn, heb je je LH-piek te pakken.

Jouw testen zien er dus doodnormaal uit. Hopelijk doet de Clomid goed zijn werk en heb je een dezer dagen een positieve ovulatietest!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja hoor heel normaal zo zag het er bij mij ook uit met en zonder clomid. De echte knaller waren bij deze altijd de teststreep net iets donkerder dan de controlestreep. Hopelijk snel de knaller voor je!

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zie ook niets raars.Dit is echt heel normaal.Nog even doortesten,en dan hoop ik dat je snel je knaller te pakken hebt.;)

7. Skippy87

Skippy87 Actief lid

Mar 22, 2013
    438
    1
    0
    Bedankt voor alle reacties!😊

Share This Page