Ziet er goed uit. Is testjezelf.nu toch? Die werd bij mij desondanks 6 weken zwangerschap en op elke test knallende strepen; niet donkerder. Heb m'n geld terug gehad uiteindelijk. Anyway, als hij dus niet donkerder wordt, niet bang worden, maar een ander merk halen. Voor nu geweldig! Van harte .!!!
Het is inderdaad de test van testjezelf.nu Wat slecht zeg! Ik dacht dat deze test vrij gevoelig is! Dan nog maar even een test halen van CB.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn NOD is ik had 1 november mijn menstruatie en een maand daarvoor ook nog een keer. maar ik heb PCOS en daarvoor dus maanden geen eisprong gehad!!!
Net weer even een test gedaan, weer ietsje donkerder!! Morgen ochtend met ochtend urine weer testen. Kan ik dan al de verloskundige bellen? Of moet je eerst langs de huisarts? En hoelang duurt het dat je dan terecht kan?
Je kan gewoon de verloskundige bellen als je overtijd bent. Huisarts heb je hier niet bij nodig. Van harte .
Vanmorgen nog getest. Kan het gewoon niet geloven... Ik heb zo de drang om nog een CB digital test te doen als bevestiging...
Prachtig. Gewoon de verloskundige bellen. Vaak is je eerste afspraak rond de 8e week (dus over een week of 4 in jouw geval).
Je hoeft niet langs de huisarts. Verloskundige bellen en dan mag je waarschijnlijk rond 8 weken komen voor een intake. Het is trouwens wel handig om je huisarts te bellen en op de hoogte te brengen. Kunnen ze het in je dossier opnemen. Enne: gefeliciteerd natuurlijk