hoi, Als ik je foto vergroot bekijk zie ik wel een heeeel vaag lijntje. indd over een paar dagen nog 1 doen. succes ermee. xx Bambi
Hoi, ik twijfelde dus ik heb 'm effe in negatief gezet (dan zie je de verschillende kleuren goed), maar zie nog steeds niks...
ik zie ook een vaag lijntje hoor en ook bij het negatief zie ik zelfs kleurverschil, maar dan moet je wel heeeel goed kijken! zou ook indroging kunnen zijn....hmmmmm nog een keer testen dan maar?
Helaas het kan mij ook niet overtuigen (je ovulatietest kan mij oveirgens ook niet overtuigen. Die moet echt een kanl streep hebben wil je hem als + beschouwen). Ik ga dus nog een dagje duimen draaien voor je en hoop morgen of overmogen een goede + te zien! (in negatief kan ik er trouwens helemaal niets van maken.)
kheb m ook even in negatief gezet en verkleind en het contrast donkerder gezet en dan kun je wel het verschil zien. tis wel minimaal, maar wel duidelijker![/img]
De foto is erg duidelijk in je album! Is dat een digitale? Lijkt mij een negatieve test.. jammer voor je..
De menigen lijken verdeeld. Morgen nog maar even een testje, ik laat jullie het wel even weten... Spannend
Ik zie ook geen streep, op de digitale een heeeel zwak lijntje. Nog maar eens proberen idd, en dan hopen op een duidelijkere streep.
Ik zie wel een heel vaag lijntje, maar enige wat zekerheid biedt is nog een keer testen, morgen of overmorgen. Spannend meid, ik hoop op een mooie vette streep ... Ik had zelf trouwens eerst ook zo'n twijfeltest. *duimduimduim*
ik heb dinsdag weer zo'n test gedaan en die is ongeveer hetzelfde als op de foto. Morgen ga ik weer en test doen, maar nu van clearview. ik hoop dat die duidelijker is. Het blijft nog even spannend dames, sorry...
Meiden ik heb weer een nieuwe test gedaan van de hema, hij staat in mijn album. Alweer een licht streepje... Liefs Demi
hmm...kweenie..als ik het plaatje klein bekijk zie ik iets heeeel vaags, maar vergroot ik 'm dan zie ik echt niks...misschien toch nog een paar daagjes wachten? Of zo eentje kopen die gewoon zegt 'zwanger'? Is wel zo duidelijk...
Sorry maar ik kan er niks van maken maar met het blote oog is toch anders dan een foto,waarom pak je een test van de hema? ik zeg niet dat die niet goed zijn maar meschien moet je eens een predictor of cb gebruiken of naar de huisarts gaan. groetjes jeslin
Morgen ga ik naar de gyn in het z.huis. Ik heb namelijk al aderhalve week vage streepjes ook ben ik al 50 dagen ofzo overtijd. Het is inderdaad moeilijk op de foto te krijgen. Het is een licht blauw pennenstreepje zeg maar, hij was meteen toen de test ging lopen goed te zien, wel licht maar goed te zien
heyhey Dit is denk ik niet wat je horen wilt maar ik zie eigenlijk geen streepje, je zou toch denken dat je met de test van een paar dagen geleden dat deze test toch duidelijker zou moeten zijn, ik denk zelf dat je niet zwanger bent sorry. Liefs wolly