test, wat vinden jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pechvogel

    pechvogel Actief lid

    15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi Demi,

    Misschien verstandig om morgen er bij de gyn naar te vragen. Ik heb het ook ooit gehad. Ik was inderdaad zwanger, maar het was al fout. Ik ben toen gecurreteerd. Je moet daar niet al te lang mee lopen. Succes morgen!

    Liefs, pechvogel
     
  2. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik moet morgen maar afwachten, gelukkig weet ik het dan zeker... Heb genoeg van al die vage streepjes :)
    Ach als we niet zwanger zijn, komt onze tijd heus nog wel maar deze onzekerheid is echt niks hoor.

    Liefs
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Dankje pechvogel!
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik zie eigenlijk ook niet echt een streepje. Als je echt zwanger zou zijn, dan zou je inmiddels een duidelijkere streep moeten hebben. De HCG-waarde verdubbelt elke 2-3 dagen. Het schijnt dat sommige testen reageren op een heel klein beetje HCG, wat je altijd wel bij je kunt dragen zonder zwanger te zijn. Of dat er een soort kruisreactie ontstaat. Ik zou het morgen aan de gyn voorleggen, misschien mag je wel een bloedtest laten doen. Dan weet je in elk geval zeker waar je aan toe bent!

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     
  5. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Demi ik wil je veel succes wensen morgen bij de gyn. Ik hoop dat je nu eindelijk duidelijkheid krijgt. En als het nu niet raak ik onthoud dan dat onze tijd nog gaat komen!
     
  6. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik sluit me er bij aan. Hopelijk krijg je bij de gyn wat meer duidelijkheid...
     
  7. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik zie nix...
    Zo zag mijn test er afgelopen keer ook uit.. witter dan wit kan niet..
     
  8. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    zo'n resultaat kreeg ik altijd van de krudvat test en werd toch ongesteld.
    idd digi test: ideaal
     
  9. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hum ik ben benieuwd wat ze zeggen. Ik sluit niet uit dat er toch wat gaande is in je buik, maar feit blijft wel dat als je een vage test hebt, dan hoort hij 3 dagen later al veel duidelijker te zijn. Is hij dat niet, dan is het vaak niet goed.
    Sterkte ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, want je loopt nu al lang genoeg te klooien.
     
  10. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Succes bij de gyn meid, ben erg benieuwd!
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En meid hoe is het gegaan bij de gyn. Of moet je nog gaan want het is nog wel vroeg :) Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan. En dat je te horen krijgt wat je zo graag wilt (ZWANGER)
     
  12. tayka

    tayka Lid

    31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    ik herken het heel duidelijk.
    ik ook test gedaan eerst eigen merk, kwam heeel vaag streepje (wel gelijk toen testen klaar was) toen clear bleu, was ook vaag lijntje. deed daarna predictor en die zegt niet zwanger dus ik wacht maar weer af. zit er nu dan zoveel verschil in testen?

    groetjes
     
  13. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Predictor schijnt veel meer hcg nodig te hebben. En als je al op 2 verschillende testen een streepje hebt....ik denk dat dat wel goed zit.

    En Demi, ik zie helaas ook geen streepje op de laatste test. Hopelijk krijg je vandaag in het ziekenhuis uitsluitsel.... succes en ik duim voor je!
     
  14. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had ook zulke streepjes afgelopen ronde en gewoon ongi geworden, die vd Hema geven volgens mij altijd zulke 2e streepjes..

    Weet je al wat meer inmiddels?
     
  15. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi Meiden,

    ik weet eindelijk wat er aan de hand is...


    Het blijkt dat ik pco heb.Mijn eierstokken zaten vol met follikels, alleen heb ik vrijwel nooit een eisprong.

    Bij pco is je lh gehalte veel hoger als normaal, dat verklaard mijn vreemde persona testen dan ook. En omdat het lh veel lijkt op hcg heb ik daarom ook vage zwangerschaptesten gehad. De zwangerschapstest hoeft dus niet alleen op hcg te reageren.

    Over anderhalve week heb ik weer een afspraak om de uitslag van mijn bloedtest te gaan bespreken en aan de hand daarvan een plan van aanpak te gaan maken.Ik zal dus met medicijnen een eisprong moeten krijgen omdat mijn eigen lichaam die waarschijnlijk bijna nooit zal aanmaken.

    Liefs
     
  16. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ben blij voor je dat alles nu eindelijk duidelijk is!
    En hier valt wat aan te doen, dat lijkt me ook heel fijn voor je. Natuurlijk zou het nog fijner zijn als alles vanzelf was gegaan, maar deze onzekerheid was helemaal niks.
     
  17. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Idd natas, ben ook een stuk rustiger nu ik duidelijkheid heb.
    En er is inderdaad veel aan pco te doen, het zal alleen waarschijnlijk niet op de natuurlijke weg gaan lukken.
     
  18. Femmes

    Femmes Actief lid

    19 jun 2007
    348
    0
    0
    Jeetje Demi, toch wel een vervelend bericht? balen zeg, hopelijk krijg je na een paar 'pilletjes' meteen goeie eieren, en wie weet...

    Wel fijn dat je nu weet wat het is, heel veel sterkte, en lekker doorklussen, U never know!

    liefs
     
  19. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    He gadver, vervelend nieuws maar je weet idd nu wel waar je aan toe bent zeg maar.. Succes verder en hopen dat je je snel bij de zwangeren mag voegen!
     
  20. pechvogel

    pechvogel Actief lid

    15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ach Demi! Balen zeg! Ik hoop voor je dat ze een goed behandelplan opzetten en dat je dan snel zwanger mag worden. Gelukkig ben je snel naar de gyn gegaan, ander had je hier lang mee rondgelopen en had iedeeen het maar ontpillen genoemd! Is dit nu iets anders dan je moeder had en / of hebben ze daar ook naar gekeken?

    Groetjes, Pechvogel
     

Deel Deze Pagina