De eerste Kruidvattest "gooit" ze in de WC. De tweede dikpositieve Kruidvattest mikt ze in de kliko. Wel vreemd bezig jij TS. Ben je soms zwanger? Graag opnieuw testen en ditmaal: - de test goed vasthouden - niet in de WC gooien - niet in de kliko gooien - fototoestel of je telefoon pakken en een paar foto's maken - deze uploaden naar dit topic! Succes!
Waar is die vind ik leuk knop?!! Btw.. mijn kruitvat 2v5 wondertje ligt nu heerlijk naast me te slapen en k had een hele vage test! Welke nooit echt heel duidelijk is geweest
uuuhh de cb met weken indicator is juist heel gevoelig dus die had zeker wel resultaat moeten geven als er idd een knal positieve streep staat op de kv 2-5. overigens "apart" dat je een vage (misschien valse positieve) test wel laat zien en een knal positief resultaat weggooit p
Dames, bedoeld ze niet gewoon dat de kruidvat + test dik positief was? En dat ze die al heeft weggegooid? Ik zie nergens staan dat ze een kv 2v5 gekocht heeft en gedaan heeft.
Mijn kv + test is ook positief en jij ziet het streepje ook niet op de foto... Ok ik zou hem niet DIK positief beschouwen, meer licht positief, maar ik denk dat het meer voor de hand liggend is dan nu denken dat ze een knal kruidvat 2v5 gedaan heeft en weggegooid heeft direct na de uitslag. Helemaal niet omdat deze plustest toch echt gevoeliger is en bij een duidelijke kv 2v5 test een digi meestal wel positief aangeeft.
Dat was toch niet dik positief?? plus het feit dat ze zelf al twijfelde aan de geldigheid ivm in de wc laten vallen
Spannend meid! Het enige wat ik inderdaad kan zeggen (net als veel anderen hier) dat CB vaak pas te gebruiken is vanaf NOD, heeft veel hcg nodig!
Eerlijk gezegd lees ik m net zoals Sparky... Denk dat ze echt bedoeld dat die kv dik positief was (btje overdreven zeg maar) en die andere test zegt ineens zwanger. Had ze waarschijnlijk niet verwacht en dus die cn in de kliko gemikt... Zo las ik m gelijk...Al staat t er niet duidelijk
Klopt maar waar staat dan dat ze een kv 2v5 heeft gekocht en gedaan? Ik denk dat ze deze test als dik positief beschouwde (streep is waarschijnlijk donkerder in het echt) alleen wel twijfelde over de echtheid van die positieve uitslag ivm het in de wc laten vallen. Ik vind het gewoon een beetje gek dat er nu gedacht wordt dat ze een 2v5 test gekocht heeft, gedaan heeft en die gelijk na een positieve uitslag in de prullenbak heeft gegooid.
In de openingspost heeft ze het over een lichtpositieve kruidvattest. Daarna kreeg ze hier allerlei adviezen over de Kruidvat 2 voor 5 euro. Even later zou ze naar de winkel gaan voor een CB Digitaal en dat ze zich hier daarna weer zou melden. Ze komt terug met de mededeling dat de Kruidvattest dik positief was (zou ze die intussen dan ook gedaan hebben?) en de CB Digitaal negatief. Die Kruidvattest kan dus dan toch niet dezelfde zijn als in de openingspost, want dan spreekt ze zichzelf tegen? Het is een aanname natuurlijk, maar het kan niet anders of ze heeft nog een Kruidvattestje gedaan? TS: kom eens met opheldering?
Ik denk gewoon dat ze de verkeerde woordkeuze gebruikt heeft in dat bericht. Dat ze ipv dik positief duidelijk positief bedoeld. Want ja, ik zie op de foto toch ook echt een kruis en die zal in het echt dan waarschijnlijk nog iets donkerder zijn. Duidelijk positieve uitslag dus ookal is hij niet knal. Dat lijkt mij zo veel meer voor de hand liggender dan ervan uit gaan dat er een nieuwe kv test gedaan is, die dik positief was en dan gelijk weggegooid heeft. Toch?
Een dik-positieve kruitvat-test en een negatieve cb? Dat kan niet. Bij een twijfeltest is cb idd soms wat later, maar als kruitvat dik positief is, dan geeft cb ook wel positief hoor! Ps. Lees nu dat het cb met wekenindicator is. Die is behoorlijk gevoelig hoor! Ik zeg: verhaal rammelt
Sorry dames was uit eten en vond jullie berichten heel komisch hihi.. even voor de duidelijkheid... de kruidvat + test was posetief en 1 tuurstreepje positief... daarna clear bleu gedaan en die gaf aan niet zwanger.. en omdat ik het niet meer weet wat het nu is en ik de hele tijd naar de testen zat te gapen heb ik ze weggegooid. Overmorgen op de NOD dag zelf ga ik weer testen hou ik jullie op de hoogte xx