Snap er niks meer van;(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door metans, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Afgelopen maandag posi getest met een KvK test Kruidvat streepje en van de action (lichte streep)

Net een clear blue digitaal gedaan met weken indictator omdat ik graag wou weten hoelang ik zwanger zou kunnen Zijn, maar die geen niet zwanger aan.

Nu ben ik helemaal in de war en verdrietig. Zal het dan toch niet zo Zijn? Of zal het vroeg al mis gegaan zijn? Bah rot het weekend in zo.

2. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Mogelijk dat je met de cb digitaal nog te vroeg bent om te testen

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe heb je je eisprong gevonden?
    Heb je een regelmatige cyclus?
    Ben je al lang gestopt met de pil?

4. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ik was er totaal niet echt mee bezig (wel dat we graag zwanger willen worden) maar half jaar geleden een mk gehad. De eerste week tot mijn ongi duurde 34 dagen, daarna steeds weer 28 dagen zoals gewoonlijk. Ik voelde me erg zwanger vandaar ik teste en die waren posi.

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou nog eens deen Kruidvat doen dan. Weet niet hoe licht je streepjes waren? Wellicht hebben ze op een eisprong gereageerd, of het is toch misschien vroeg mis gegaan...

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hmm dat is wel gek, die clearblue digitaal met wekenindicator zijn toch wel gevoelig, die gaf bij mij aan "zwanger 1-2 weken bij 3 weken en 3 dagen met middagurine (dus 10 DPO). Waren het duidelijke streepjes op je test maandag of echt tuurstreepjes? En wel binnen afleestijd?

Het zou ook nog kunnen dat de test maandag gereageerd heeft op een eisprong, komt hier ook regelmatig voorbij.

Ik zou idd nog een keer testen met de kruidvat 2v5.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Was je urine wel geconcentreerd genoeg?

8. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Dat niet echt want had ervoor heel veel gedronken,

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zou niet veel uit moeten maken aangezien ze al 5 dagen na de laatste test zat ;)
    Hcg is dan al dermate opgelopen dat je posi test ongeacht het soort urine ;)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ts ik zie dat je eerste testen al vanaf 27 oktober zijn en daarna een lichte oploop op de test van 30 oktober.

Ik zou nog even een kv test doen.
    Dan kan je zie of de streep is opgelopen tov de testen die je gedaan had op 27-28-30 oktober ;)

11. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Net
    Met getest met een action test binnen 5 minuten meteen een streep. Ik had van het weekend een baalweekend en dacht het is weer mis, maar nu snap ik het echt niet meer, we wachten maar af!

12. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Dit is de test van vanochtend
    Wel stuk donkerde en duidelijke dan vorige week. Ben zo bang dat ik het allemaal wil zien, maar we wachten af. Ik heb eerlijk gezegt ook geen idee wanneer precies mijn eisprong geweest is, ik weet wel dat ik me echt zwanger voel. Me borsten doen pijn, En zijn zwaar, wil alleen maar eten en slapen, en heb lichte krampjes.

Bijgevoegde bestanden:

13. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    het enige wat je kan doen is nog wachten en dan weer testen zou kunnen dat het mis gaat maar ook dat het goed gaat dus nog even een paar dagen in onzekerheid:(

14. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ja bah niks aan maar we wachten maar af probeer het een beetje los te laten, bij me vorige miskramen begon het wel allemaal met meteen hele heftige krampen en veel bloed. Nu heb ik ook wel krampjes maar anders, maargoed de ene zwangerschap is de andere niet. We wachten maar af..

Deel Deze Pagina