test wit i.p.v. roze??

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Sep 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!!

ik kon het weer niet laten en heb vanmorgen weer een test gedaan.normaal zag ik alleen de controle streep maar nu was de hele test eerst roze en toen kwam er de controle streep te staan,en toen ineens iets een wit streepje op de plek van de test???? :rolleyes: snap er niks van is dit nu dan zogezegd VET negatief?? :(
    heb ook vanmorgen de dokter gebeld en als het zo blijft(dus geen ongi en geen posi test)dan moest ik volgende week maar eens langs komen!!
    ben wel benieuwd of meer meiden dat hier ook gehad hebben!!vond het zo raar!!

liefs Donky

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    jah lijkt me wel negatief ja, jeziet wrsch de afdruk van waar anders de roze streep zou komen, het stukje wat gevoelig is gemaakt voor hormonen, jammer hoor en zou idd gauw naar je ha gaan! suc6

3. Niet meer actief

ja maar het stomme is dat ik al elke dag(vanaf zaterdag) met dezelfde soort doe en alleen nu valt het op!was echt een dikke streep!

liefs

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    anders neem je de test mee naar je huisarts.

5. Niet meer actief

hey dat is een goed idee thanx!!!

liefs

6. Female

Female Niet meer actief

ik heb afgelopen week veel research gedaan ( ;) ) en ik heb veel antwoorden gekregen en gelezen: Strepen op zwangerschapstesten zijn NIET voorgedrukt......

Is je streepje ook niet heeeeeel licht gekleurd?

7. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey meis,
    ik zou anders ff een Clear Blue digitaal halen: geen gedoe met streepjes, er staat dan gewoon zwanger of niet zwanger.
    als ook de controlestreep op je test verdwenen is (helemaal begreep ik je berichtje namelijk niet) dan is de test mislukt.
    mocht het een predictor test zijn: die testen vaak pas heel laat positief, heeft veel hcg nodig. Oa Clear Blue test sneller positief.
    Dus misschien nog een ander testje er tegenaan gooien?

succes meid

Liefs,
    Daan

8. Niet meer actief

De controle streep stond er wel!was ook echt dik roze!en er stond dus idd een spierwit streepje op de test zelf!zal eens kijken of zo nog hetzelfde is en anders maak ik ff een foto en dan kunnen jullie hem vanaf vanavond ook zien!denk dat ik idd een andere test er zondag tegenaan gooi!kost me nu toch al geld(ben ook veel te nieuwsgierig haha)

liefs

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heb je een foto ? Dan kunnen we even meekijken.

10. Niet meer actief

ik ben nog aan het werk dus dat gaat niet erder lukken dan vanavond :( .weet ook niet zeker of het op de foto goed over komt maar doe me best!! :)

liefs donky

11. Niet meer actief

oeps twee keer!!!

12. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dan ben je verkeerd ingelicht, in zwangerschapstesten en ovulatietesten is er altijd een lijn voorgedrukt omdat dat streepje het hormoon als het ware laat zien....

als er niets voorgedrukt zou zijn zou je dus geen streepjes zien maar of 1 heel gekleurd vlak of 2 gekleurde vlakken....

dat is de plek waarmee de test laat zien dat ie positief of negatief is en bij veel testen zie je em bijna niet, maar bij heel veel testen zie je de streep dus wel....

maar goed als ie wit uitslaat (gebeurd ook wel eens met ovu testen) is ie gewoon negatief hij moet echt gekleurd zijn...

succes

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    de digitale testen van clear blue raadt ik af.
    bij mij stond er ook een keer zwanger en daarna met een andere test niet zwanger dus die testen kloppen niet.

14. Niet meer actief

ik heb nu de clear blue gehaald waar je een plusje op moet krijgen!!ga gewoon zondag weer testen als het nodig mocht zijn!moet eerlijk zeggen dat ik er nu een beetje beroerd van word dat ik niet weet wat er gaat komen!!hoop dat ik of snel ongi word of binnenkort een posi test!!

liefs

15. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    wat smoekie zegt klopt helemaal!

16. Niet meer actief

smoekie zal misschien best gelijk hebben maar het blijft raar dat ie wit oplicht terwijl de rest roze is!!!!

heb hem net nog weer ff bekeken en een foto genomen maar op de foto zie je het niet echt!!!

ga gewoon weer een andere keer testen!

liefs

17. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    niet lullig bedoeld ook al zal hij groen zijn hij hoort roze te zijn, ik zou deze test gewoon weggooien je maakt jezelf er helemaal zenuwachtig van en een nieuwe test kopen, ik zie dat je dat al gedaan hebt, ik zie ook dat je 6 dagen overtijd bent, dat zou betekenen als jij vanmiddag om 3 uur op een clear blue plast en je bent echt zwanger dat ie dat ook al aangeeft. Testze!

18. Niet meer actief

nou maisy dat ik om drie uur moet testen en dat ie dan ook zwanger aangeeft is natuurlijk onzin!!!je weet nooit precies wanneer je je eitje hebt en er is zelfs gister of vandaag nog iemand geweest die pas na 12 of 13 dagen posi teste!!!en mijn vriendin krijgt het alleen via het bloed te zien!

niet dat ik er heilig van overtuigd ben zwanger te zijn,maar mijn eitje kan ook later zijn dus het kan nog alle kanten opgaan!ik wacht gewoon rustig af.maar twee keer op een dag testen vind ik zonde van de test!!

liefs

19. Niet meer actief

ik heb de test ook weg gegooid en hij was tussen de middag ook helemaal weg de witte streep!!

wist dat ie niet goed was(dus niet positief)maar vond het zo raar dat er een witte streep op zat vandaar mijn vraag hier!

liefs

20. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    succes met de clear blue dan van het weekend.
    ik duim voor je voor een vette +

Liefs,
    Daan

Share This Page