omdat mijn vorige bericht er niet meer bij stond, schrijf ik een nieuwe omdat er werd gevraagd om de uitslag. Ik zal het verhaal even herhalen, ik heb op de dagen van de vruchtbare periode geen sex gehad maar me ongesteldheid bleef uit. Na 7 dagen heb ik de eerste test gedaan en deze was negatief. Gister heb ik weer een test gedaan en vanmorgen weer en allebei POSITIEF. Dat wil zeggen dat ik waarschijnlijk zwanger ben!
Nou gefeliciteerd.! Ik heb vanmorgen negatief getest maar nog geen teken van de te bekennen. We wachten "geduldig" af. Liefs
Het is zoo moeilijk om die week af te wachten,maar ik had nooit verwacht zwanger te worden vooral omdat we niks hadden gedaan en ik het eigenlijk op een laag vuurtje had gezet. Eerst even op vakantie en lekker uitrusten, op zoek naar een nieuwe baan en dan zouden we weer verder gaan. En na 3 dagen overtijd te zijn kwam ik er ook pas achter dat ik overtijd was. Zo zie je maar weer als je er even niet mee bezig bent!
Hoelang ben je al bezig?? Dit was voor mij de 2de ronde na het stoppen van de pil (heb dus niet echt ontpilt).
dit is voor ons ronde 1 dus, ga er niet al teveel vanuit dat het de 1e keer meteen raak is. Maar hoop het natuurlijk wel. Vriend zat gister meer in de stress dan ik hahahah. Liefs
ik ben nu met de 5e maand bezig!!ben 6 dagen overtijd!op de hoeveelste dag heb jij voor het eerst posi getest dan?hoeveel dagen was je toen overtijd?? wel helemaal super voor je!! liefs
euhm even denken de eerste keer negatief was 9 september al 6 dagen overtijd!! Ik had 3 september ongesteld moeten worden. En de eerste keer positief was gister.