Ja gister was er niks te zien. Ik heb geprobeerd een foto te maken maar dan is het echt niet te zien helaas. Ik kan mij niet voorstellen dat deze nieuwe test gevoeliger is dan de predictor..
Ik heb dezelfde test gedaan met dit resultaat ik zag eerst niets weg gelegd net loop ik mn kamer op en zie dit best duidelijke streepje???
Wauw! Nu wil ik natuurlijk heel graag weten of jij zwanger bent of dat wij allebei gewoon een hele dikke tuur hebben! Ik weet dat die van mij van gister helemaal wit is gebleven, ook vandaag nog!
Ik weet het helaas nog niet zeker haha had een andere test enorme tuur denk een indroog dit resultaat was wel na afleestijd ben ook erg benieuwd! Ik ben nu 7 of 8 dpo
Ik 8 of 9 (30 dec positieve ovulatietest) ik heb met andere testen ook enorme tuurtjes. Wat duurt wachten lang! Ik duim voor jou!
Dankjewel!! Oh zo spannend he!!! Jij had met predictor een tuur? Heb je daar foto van? Ik heb die test ook gehaald vandaag hahah Duim ook enorm hard voor jou!!!!
I Dank je! Lief! Ja echt spannend. Eerste hoop in een lange tijd! Heb geen foto van de predictor. Had niet moeten drinken en daarna testen.. kreeg de tuur niet op de foto helaas. De ronde ufo testen leken wel duidelijker worden. Deed de eerste in de ochtend, was een tuur, in de middag kon ik deze foto maken en vanavond was hij ook weer wat donkerder. Heb geen idee of het ook daadwerkelijk ergens door komt of dat de test gewoon hele valse strepen geeft. Wanneer ga jij weer testen?
Jeetje zo spannend en als ik je handtekening lees wauw!!! Dit zouu echt een wonder zijn ik hoop t enorm dat t positief is! Ik denk morgen vroeg en Jij?
Ik We gaan na mijn menstruatie weer starten met iui dus ik hoop zo dat het niet meer hoeft! Hoop het ook voor jou dat het positief is! Een MK is ontzettend zwaar en ik wens je een prachtige regenboogbaby! Ik wil ook morgenvroeg maar Ik heb weinig tijd morgen. Hou je mij op de hoogte?
Ik heb nog getest. Weer een tuur op een test van zwangerenkids (leek een heel klein beetje donkerder dan gister) en weer zelfde streep ongeveer op de ronde ufo test. Ik heb wel het idee dat er dus hcg is, ik denk alleen niet dat het iets gaat worden. Had dan al donkerder moeten zijn denk ik. Misschien test ik in de ochtend slechter dan in de avond, dat ga ik vanavond even zien.
Zou er nog een kans kunnen zijn dat er een zwangerschap aan het beginnen is? Dit maakt mij zo onzeker.
Zou kunnen. Zou echt even een kv2v5 doen. Deze slaat eigenlijk altijd eerder positief uit dan alle andere testen. Als die wit is, kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ufos fout zijn.
Ik ben nu niet thuis dus foto gaat niet lukken. Ik denk sowieso dat je op de andere test niet veel zult zien.. Zit nu of op 9 of op 10 dpo maar gezien ik gisteravond ook een tuur had op andere testen en deze niet echt duidelijker zijn geworden, lijkt het mij niet echt positief.
Jammer. Ja je zou denken dat het duidelijker moet zijn nu, iig een beetje. Met een dag ertussen sowieso dus ik hoop dat hij morgen zeker is opgelopen.