Deze test was gister en vanochtend niet op de foto te krijgen omdat hij zo'n tuur was. Foto is binnen 5 min na het doen gemaakt.
Ik zie ook een streepje! Hopelijk loopt hij mooi op. Dat zou wel bijzonder zijn voor jullie, na zo’n lange weg. Zou je dan nu zwanger zijn voor de iui zou starten?
Ik zie hem ook hoor!! Als het een kruidvat is kan je een uurtje na het testen nog meer zien op je test. Kleuren vrij traag namelijk
Het is een wondfo, ik ga straks nog even kijken of deze donkerder is geworden en zo ja post ik wel weer een foto! Lief dat iedereen zo meekijkt!
Jullie zijn allemaal zo lief! Ook deze test lijkt nu iets te laten zien (hoezo test verslaafd). Hoop dat jullie het ook zien na het uploaden!
Ik zie heeeeel licht wat denk ik, staat ie vrij ver van de controle streep?! (Ken dat soort testen niet zo goed dus weet niet waar t streepje precies komt)
Ja hij staat zeg maar net zover van de rand als de controle streep. Zit aardig wat ruimte tussen. In het echt is hij goed te zien, op de foto wordt het al minder en bij het plaatsen nog minder helaas.