Je hoeft echt geen sorry te zeggen voor het plaatsen van meerdere berichten! Wij zijn hier voor je vragen en twijfels. Al test je 100x en maak je 300 foto's. Ik ben ook bang dat het nu niet goed is gegaan. sterkte.
Dank jullie wel. Heb nog steeds de hoop dat ik straks ineens een knaltest heb.... jezelf voor de gek houden
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje. Testen van afgelopen week waren heel duidelijk, woensdagavond nog een keer getest en streepje was iets lichter. Helaas is het gisteren eind van de dag mis gegaan..
Ik had nog 1 kruidvat test over , en na een ochtend werken en huilen ... je raad het al toch proberen... deze is wel iets donkerder ? Zien jullie dat ook?
misschien een beetje hoop vol ik had dit ook met mijn 2e dochter en was er toen ook heel bang voor nu is ze alweer 8 ik hoop dat dit bij jou ook het geval is ik ga flink duimen voor je draaien
Hoe veel dpo zit je nu? Ze lijken idd lichter te worden. Ik duim keihard voor je dat het toch nog gewoon allemaal goed gaat.
vandaag een echo gehad. Helaas zoals verwacht niks op te zien, alleen verdikt slijmvlies, en een negatiev hcg test.. het mocht dus niet zo zijn