Ik heb even een vraagje voor mijn vriendin... Even in het kort haar verhaal! Ze zou heel graag een kindje willen, maar dat is nog niet gelukt. Nu is ze al twee-drie weken overtijd, maar tot nog toe alle testen negatief. Nu was ik er gisteren en hebben we samen een test gedaan. We hadden een kruidvat test en die was helaas.... negatief! Wij weg gegaan en dat ding laten liggen. Gluur ik er nog eens op en ja hoor een tweede streep. Weliswaar niet zo dik, maar toch echt een streep. Hoe kan dit? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Natuurlijk is het antwoord: nog een test doen, maar ze heeft er al zoveel gedaan, ik snap wel dat ze daar geen zin in heeft. Is ook nog al duur. Hopelijk worden we hier wat wijzer!
Ik heb het ook een keer gehad, maat die bleek negatief. Ook is het natuurlijk de vraag hoe veel tijd er over heen is gegaan. Na 5 minuten kan het wel! Maar na een paar uur is het onwaarschijnlijk.. Maar dan kan ze denk ik het beste een potje urine inleveren bij de dokter en haar verhaal uitleggen . Ik denk namelijk omdat ze 3 weken over tijd is dat het nog wel eens zou kunnen!
Wat voor Kruidvattest heeft ze gedaan dan: de test waar een plusje op moet verschijnen of de Kruidvat 2 voor 5 euro? En kun je misschien een foto van de test maken en uploaden?