Test wordt niet donkerder,mis?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suzanne68, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik denk dat een echo niet gaat lukken.Ben pas een dag overtijd....
    Ja meestal klopt dat stemmetje wel.Alhoewel ik de vorige zwangerschap echt ervan overtuigd was,dat het goed zat en dat was ook niet zo....
    Nee,niet veel bloed....echt een beetje,maar uit ervaring weet ik,dat een beetje bloed niet goed is (bij mij dan) en over het algemeen voel ik mijn lijf wel goed aan.Alleen al het feit,dat ik de vorige keren ver voor NOD al verschijnselen had en nu echt nada,noppes,niks.
    Ach ja,beter nu,dan w3eer over een week of 4.Nu word ik gewoon heftig ongesteld en is de klap niet zo groot en geen gedoe met curretages enzo.Plus,dat ik me echt zorgen maakte om bloedingen,die ik rond innestelingstijd had,maar dat is iig ook niet omdat ik stuk ben ofzo,maar was gewoon echt een innesteling.
    En dat van dat negatieve sfeertje ,daar sla je echt de spijker mee op de kop.
    Hoe is het met jou nu dan?Sorry als je dat al geschreven hebt,alles gaat een beetje langs me een.Fijn dat je even met me kletst nu.

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hey!

Hoop nog steeds voor je dat een gescheurd adertje is of iets dergelijks hoor!
    En mocht dat niet zo zijn...ja dan wordt het idd een menstruatie of wellicht een iets zwaardere..Ik had 2 vroege MK ..een met 5 weken en een met 4,5 week. Bij mij verliep het beide keren als een menstruatie..wel ietsje meer maar niks schokkends zullen we maar zeggen! Daar had ik dan nog een soort 'geluk' mee...je bent al zo verdrietig en dan is het wel fijn dat het hele gebeuren niet met een oop pijn enzo gepaard gaat!
    Bij ons gaat het nu wel goed. Zit nu een week voor nod. Voel helemaal niks en heb ok niet het idee dat het raak is nu!
    Loop wel bij een gyn. Er is nu een chromosoomonderzoek bezig en volgende week krijgen we de uitslag. We mochten wel gewoon doorgaan met proberen zwager te raken! De eerste x zwanger was in ronde 4 en de 2e x was ronde 5 (ja heel fijn 2x MK in een paar weken tijd) Dat zwanger raken lukt dus vrij vlot! Nu moet de beeb alleen nog even blijven zitten!:D

Maar, ik probeer wel positief te blijven hoor! De drang is vele malen groter geworden nu ik al zwanger ben geweest! (al was het maar zo kort!) Jammer dat de glans er allemaal een beetje vanaf is, maar dat is niet anders! Nu ik zelf een Mk heb gehad valt het me pas op hoeveel meiden dit mee moeten maken...ongelofelijk!

xxx

3. Suzanne68

En om het nog even leuk te houden....geen bloed meer,wel beetje buikpijn en....veel duidelijker streep op de test :$ Nog steeds vaag,maar geen tuurtest meer. Nog steeds te vaag voor na NOD....

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    echt waaaaaar???!!!zie je...er is nog hoop!!!!!!!!!!!!
    Dat de streep nog niet heel donker is geeft niet want dat lees je vaak zat! Het feit dat de streep iets duidelijker is , is natuurlijk heel positief!!

xxx

5. Suzanne68

Ja,echt waar.....ga zo maar weer een tochtje naar het Kruidvat maken en daar nog wat testjes inslaan.Heb nog steeds het gevoel .dat het mis is hoor.Maar ik hou je op de hoogte....lief,dat je zo meeleeft!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    meid, ik ga heeeel hard voor je duimen! Idd even naar de kruidvat en gewoon 4 testen halen!
    Wie weet ben je gewoon hartstikke zwanger en houdt je over 8 maanden een prachtige baby in je armen!

xxx

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Wat is te vaag voor na NOD? De een maakt meer en sneller HCG aan dan de ander, dus wat is dan te vaag vraag ik me af. Als je test donkerder wordt dan heb je toch meer HCG aangemaakt en dat doe je als je zwanger bent. Dus volgens mij moet je de hoop nog even niet opgeven meis!

8. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Hoi suzanne, wat spannend allemaal, 1 troost voor je ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad (waarschijnlijk oud innestelbloed ) En ik geloof een week later dat ik echt pas duidelijk testte ( is alweer even geleden bijna 6,5 jaar). Dus het is echt afwachtten maar dat de test duidelijker word is ook al weer hoopvol toch. Heb je een foto kunnen we mee spieken. hihi.
    Qua miskramen kan ik helaas ook met jullie meepraten. Dit jaar ook twee miskramen gehad dat maakt je inderdaad een stuk onzekerder voor een volgende zwangerschap.
    Succes Meiden komt helemaal goed!

Liefs Nanny.

9. Suzanne68

Foto maken moet ik ff aan mijn man vragen en die is net verdiept in een Xboxspelletje ;) Want hij heeft een telefoon,waarmee dat goed gaat.Zal het hem zo vragen als ie klaar is.

@Marleen.....de vorige zwangerschappen maakte ik veel sneller HCG aan.Vandaar dat ik dit weinig vind.

@Nanny....ik ook dit jaar al 2 keer eerder zwanger geweest.Knuffel van mij.

10. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Zie dat je laatste MA ook een 2 ling was, Mijn laatste MK ook. gewoon 2 in 1 keer. zo'n rare gedachtten vond ik dat.

Manlief aan z'n haar achter de xbox weg sleuren. hihihi

Liefs Nanny.

11. Suzanne68

Mijn man gaat er even een foto van maken,maar de kvtest is duidelijker dan de vorige,de CBdigitaal zegt ook zwanger en die andere sensitest dus ook donkerder

12. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Suzanne ik vind het streepje wel donkerder worden hoor...

13. Suzanne68

Ja he...ik vind het zo eng allemaal weer.Eens even kijken hoelang dit kindje wil blijven zitten.....ik ga maar blij zijn met elke dag,dat het goed blijft gaan.Is de 3e keer dit jaar dat ik zwanger ben.Drie maal is scheepsrecht?

14. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Ik denk toch ook gefeliciteerd hoor! Deze test ziet er precies hetzelfde uit al die van mij afgelopen weekend. Vanochtend heb ik een digitale gedaan en die geeft zwanger aan. Ik twijfel alleen nog aan het aantal weken... ik heb het idee dat het langer is dan 1-2 weken (na bevruchting). Maar volgende week de 1e echo dus dan krijg ik misschien meer duidelijkheid.
    Jij bent zowieso zwanger, want een streepje heeft HCG nodig, en HCG heb je pas in je lichaam als je zwanger bent! Ja joh, je leert wat bij als je in deze situatie zit!
    Ik zeg haal een dure digitale, dat geklooi met die streepjes... Succes meid!

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hoi Suzanne
    Het lijkt me wel heel positief dat je testen nu duidelijker worden. Ik begrijp dat het nu heel spannend voor je is. Maar dat negatieve gevoel kan ook gewoon komen omdat je eerder meegemaakt hebt dat het niet goed zat en dat dat eigenlijk niets met deze zwangeschap te maken heeft. Ik hoop het voor je. :)
    Ik zal voor je duimen

16. Suzanne68

@Mv....de digitale zegt ZWANGER
    @Mime.....je hebt ook wel gelijk...en ik vind het zelf ook best logisch,dat ik niet sta te springen van blijdschap na alles wat we hebben meegemaakt tot nu toe.

Maar dat ik nu zwanger ben,daar ben ik ondertussen wel van overtuigd.

17. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Jeeeeeh!!! :p GEFELICITEERD! :p
    En owwwww wat is het eng...
    We gaan gewoon voor elkaar duimen dat alles goed gaat!
    Hup, snel die banner veranderen! ;)

18. Suzanne68

Ik vond het heel frustrerend,dat ik blijkbaar niet eens 1 van de 2 kindjes vast kon houden.Het voelde nog meer alsof mijn lichaam faalde.
    Haha....mijn man heeft geen haar ;)

19. Suzanne68

@Mv....ik wacht nog heel ff met de banner....een weekje ofzo.

Share This Page