Test wordt niet donkerder,mis?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suzanne68, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Brenda...bedankt voor het gerusstellen.

Het was ook niet veel bloed hoor....heel klein beetje met afvegen.Maar in combinatie met de hele vage testen en mijn verleden gingen er al gelijk grote alarmbellen af ;)
    En ik heb rond mijn innesteling pas echt een fikse bloeding gehad.Met een stolsel zelfs nog.Dus dit kind heeft zich met weerhaken vastgeklonken.

2. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hoi suzanne, van harte gefeliciteerd!ik heb met jullie mee zitten lezen, en vind het écht super voor je joh!Nu nog duimen voor de andere meiden! liefs vita

3. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    @ mv1977, nou juli 2010 zal het niet worden maar hopen op augustus dan ;).

Grtjs Nanny.

4. Suzanne68

Ik ga heel hard duimen voor de nietzwangeren hier en proberen jullie een beetje te volgen.

5. Suzanne68

Nou,ik heb er 1 hoor....een banner ;) heb hem ruim genomen.Mijn NOD vandaag gedaan.

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Staat je goed die banner :)

7. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Hij staat perfect!

8. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Toppie banner Susanne68! :)

9. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    bij mij betekende dit soort testen de ene keer een vmk en de andere x een bbz, al werd ie bij die bbz uiteindelijk wel donkerder alleen niet zo donker als bij deze goede zwangerschap.. dus niet positief bij mij, maar dat hoeft niets te zeggen.

10. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Hey futuremama81,

Hoeveel dagen was je overtijd met jouw VMK? En die BBZ, wanneer is die ontdekt?
    Groetjes

11. Suzanne68

@Futuremama....ik heb sinds gister gewoon een goede duidelijke test.En zou zomaar kunnen dat mijn NOD pas vandaag of morgen is,want sinds de curretage ben ik niet meer zo regelmatig.Dus ik ga er gewoon vanuit,dat ik goed zwanger ben.Mis kan natuurlijk altijd,maar vooralsnog ziet het er goed uit.1 dag tegelijk.Ik maakte me meer zorgen,omdat de test niet duidelijker werd,maar vergeleken bij een dag of 4 geleden is ie al een stuk duidelijker.Als ik vandaag voor het eerst getest had,had ik niet eens getwijfeld.

12. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi Suzanne,

Ik heb vorige week ook wat bloed gehad bij het afvegen. Heb de gyno gelijk gebeld en die zeggen dat het normaal is.
    Zolang het niet door blijft lopen is er niks aan de hand. Ze hebben het over goed doorbloed.
    Vandaag heb ik mijn eerste echo en dan ga ik vragen wat ze hiermee precies bedoelen.

Succes
    en trouwens gefeliciteerd.

13. Suzanne68

@Jellybean....als je zwanger bent is je baarmoeder en alles van onder (wat zegt ik dat toch weer netjes) beter doorbloed,waardoor het sneller bloed allemaal.

Ik heb net de test van gister kunnen pakken...die lag naast het bed en mijn man lag te slapen nog(nachtdienst) en weer een stuk donkerder dan gisteren.Jeej!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    mooie banner meid!!! Fijn om te lezen dat de test nog steeds positief is!!!!!!!

xx

15. Suzanne68

De test is nog steeds goed,maar ik heb buikpijn en net een veegje bloed met afvegen.....

16. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi susanne, een vriendin van me heeft tijdens de 1e paar weken van haar zwangerschap ook steeds bloed verloren, en haar zoon is inmiddels twee. Een andere vriendin heeft tot aan de 20 wk ongeveer continu buikpijn gehad, en is in juli bevallen van een prachtige zoon. ik hoop dat het een beetje geruststeld, en probeer positief te blijven hé!liefs vita

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@suzanne68; net als vita, heeft een vriendin van mij ook tot week 40 regelmatig bloed verloren en dan niet een veegje, maar soms maandverbanden vol!
    Toch is ze bevallen van een kerngezonde zoon!

Maar je test wordt al donkerder lees ik, goed teken dus! :)

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ben gisteren voor de eerste echo geweest en alles ziet er goed uit.
    Over het bloed zei ze dat het normaal is. Mischien een gesprongen addertje, maar dat het helemaal geen invloed heeft op de kleine.
    Deze zit namelijk heel goed beschermd van dit allemaal.
    Heb hartje zien kloppen, was super leuk.

Buikpijn kan ook je darmen zijn, die liggen er net bovenop, dus probeer die onderscheid te vinden.
    Ik probeerde zachtjes te drukken op mijn darmen en die voelden gevoelig aan. Heb het trouwens nog steeds, mijn ontlasting is sinds het begin van de zwangerschap niet meer hetzelfde.

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Mijn gyn zei dat de 3 meest voorkomende klachten tijdens het begin vd zwangerschap zijn:

BLOEDVERLIES
    BUIKPIJN
    HOOFDPIJN

Ik ga er dus echt nog helemaal van uit dat je gewoon heerlijk zwanger bent én blijft hoor meid!

xx

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Suzanne, je hebt toch een banner gemaakt! Heel goed meis! Gefeliciteerd en hopelijk kun je er super van genieten!

Share This Page