Test wordt niet donkerder,mis?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suzanne68, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    @ suzanne, Buikpijn is inderdaad een vaak voorkomend iets bij een zwangerschap en je hebt natuurlijk al bloed verloren misschien is dit de nasleep er wel van. Maar kan me eigen voorstellen dat je je druk maakt. Anders bel je gewoon de verloskundige en laat die je geruststellen.
    Succes!

Liefs Nanny.

2. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    Nog maar 27 dagen tot mijn eisprong :$

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Ik testte geloof ik 2 dagen voor mijn nod positief en 3 of 4 dagen na mijn nod verloor ik al bloed. Die week bleef mijn test even licht steeds. Bij mijn bbz werd de test wel donkerder, maar dat ging heeeeeeel langzaam. Ben geopereerd toen ik al 8 weken zwanger was. Maar een bbz is zo zeldzaam, daar zou ik me vooral geen zorgen om maken. Ik verloor toen steeds bloed en had veel buikpijn..

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    dan lijkt het me inderdaad gewoon goed en daar zou ik inderdaad maar vanuit gaan. Meer kans dat het goed gaat dan dat het verkeerd gaat. Gefeliciteerd trouwens! :)

5. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    @ Futuremama: Dankjewel voor je antwoord!!
    Vandaag heb ik weer getest en ik heb een dikke vette streep! :p
    Dus HCG is behoorlijk gestegen. Ik heb alleen na NOD getest, tot nu toe geen buikpijn (behalve m'n rommelende darmen dan...) of bloed gezien. Volgende week echo, dus dan zien ze snel genoeg of het in de baarmoeder zit. Succes met jouw zwangerschap!!

@ Suzanne68: Hoe gaat het met jou meis??

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Mv.....ja gaat wel goed hoor,geen bloed meer en buikpijn ook weer gezakt.Het zal ook allemaal wel niks zijn,maar na 2 miskramen in een jaar,zit de schrik er goed in.Jij ook weer een dikkere streep.Hier ook trouwens.Je bent 5 dagen verder dan ik ,zie ik.

7. Emesve

Emesve Bekend lid

Aug 26, 2009
    553
    1
    0
    Gelukkig Suzanne, vergeet niet dat stress ook op je darmen kan slaan, vandaar misschien je buikpijn?? Ik heb een spastische darm en die is dan ook duidelijk aanwezig als ik me te druk maak. Was wel blij om te zien dat die teststreep nu net zo dik was als de controlestreep. Maar het meest gerust ben ik pas na een goede echo. Heb jij al een afspraak gemaakt??

8. Suzanne68

Gisteravond had ik nog een hele donkere test en nu beetje buikpijn en veel lichtere test.:( Maar zo hard kan het toch niet zakken in een paar uur?Iemand?.......

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje wat spannend en onzeker meid ........Kan me voorstellen dat je ongerust bent ....Ik weet niet of een testje binnen een paar uur zoveel lichter kan worden , misschien was je urine minder geconcentreerd .......

Ik hoop voor je dat jullie beepje zich goed blijft vasthouden ..

dikke kknuuffff

10. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Suzanne wat irritant!
    Ik neem aan dat het dezelfde merk testen waren?
    Ik duim voor je!

11. Suzanne68

Ik heb die andere test erbij gepakt en eigenlijk is ie maar ietsies lichter :) en had wel veel gedronken gister(limo ;)).Denk dat ik gewoon teveel erover stress.Wat logisch is hoor....

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Tuurlijk is dat logisch , vooral na wat je allemaal al hebt meegemaakt , heel herkenbaar hoor ..Ik heb de eerste 1,5 week na mijn positieve test ook heel wat testjes gedaan ...........en deze keer werden ze gelukkig donkerder en al 2 echo's gehad en nog blijf je dan onzeker , en dat komt gewoon doordat je ook ervaren hebt dat het ook mis kan gaan ......

dikke knuffel

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mijn eerste test was s'middags en heel donker :) de volgende ochtend nog eens getest en was ook een stuk lichter en dat met ochtend urine :$ maar ik heb me er verder toen niks bij gedacht en zie banner ! gewoon zwanger hoor :)

probeer je niet gek te maken ;) teveel lezen is ook niet goed hoor! ik heb aan het
    begin bewust een beetje afstand van het forum genomen,want je kan je idd knettergek gaan maken;)

Share This Page