Geen geldige eindvenster..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by madeliefjuh, Oct 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hallo
    ik heb vanmorgen een cb plus zwangerschapstest uitgevoerd.
    deze cb test is pas nieuw hij is niet digitaal maar net als de gewone cb test met een - of als je zwanger bent een + .
    en met de ruit achtige eindvenster nu heb ik de test precies uitgevoerd hoe het moet maar er komt geen eind streepje in de eindvenster wat betekent dat je de test niet goed uitgevoerd hebt en dus niet geldig is. ik zou hem opnieuw moeten doen.
    toen ik de verpakking eraf halde stond er wel al duidelijk een horizontale blauwe streep in het schermpje waar de + moet komen te staan hoort dit?? een voor gedrukte streep bij cb?? en na 10. min wachte dus geen eindstreep na 10. min wel heel raar boven de horizontale streep dit ---> " dus 2 dunne pen streepjes boven de horizontale streep maar niet in gekleurd zeg maar... help wat nu..:(

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hoe langer ik wacht des te meer word het dus nu een plus alleen de eindvenster helemaal streep loos...

3. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
  4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    kan je geen foto laten zien?

5. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Als je na 5 minuten nog geen uitslag hebt dan is er gewoon iets misgegaan met de test.
    Adviseer je om een nieuwe test te doen.

Succes

6. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    nou ik heb wel een foto maar het snoertje van mijn telefoon in verbinding met comp. heb ik niet bij de hand je kan het duidelijk zien op de foto de + het is geen volledige plus hij kwam net rond de 10. min .. na en in bij sluiter staat na 10. min niet meer....
    maar de eindvenster is nog altijd blank... maar een plus komt toch alleen met hcg.. kan dus toch geen indroog lijntje zien of vals?? want het geen wat moet kleuren om zwanger te zijn de hcg dus..pakt tie toch alleen?? .. pff ik doe hem snel nog een keer... jeeeeeetje wat spannend !!

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    ik heb net de cb lijn gebeld en gezegd wat er aan de hand was ik kreeg een erg aardige mevrouw aan de lijn en ik krijg gratis 2 nieuwe testen van haar !! nou is dat niet klant vriendelijk!
    (cb plus)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    super service!!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    zo das mooi

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    net nummer 2 gedaan er zaten 2 in een verpakking ook die precies zo uitgevoerd weer geen eind streep in de eindvenster dus weer niet goed uitgevoerd volgens de bijsluiter echt balen want naar mijn idee doe ik het gewoon goed en heb dit nooit eerder gehad bij cb.. een foutje bedankt dus weg 16 euro, maar gelukkig krijg ik 2 nieuwe van het cb bedrijf hjad gebeld.. echt balen ben zo nerveus?!

11. Seth

Seth Niet meer actief

Vreemd?? fabrieksfout...??

Vang jij de urine op...??
    en dan seconde of 15 erin.....

Heb weleens begrepen dat de test ook te weinig urine kan hebben dan...
    Echt vreemd..

maar wel super van CB dat ze nieuwe sturen...
    (wellicht dat meer mensen gebeld hebben met hetzelfde probleem)

12. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    nee in de urine straal snap er werkelijk niks van!
    het waren er 2 in een verpakking.. een clear blue plus+ zo heet deze deze kan je al 4 dagen voor je nod doen hij schijnt net nieuw te zijn geen digitale hoor!
    maar op de voorkant van de verpakking zie je 2 testen met blauwe dop een naast de venster clearblue in het blauw, nou als ik de test eruit haalt staat er naast de venster clearblue in het wit..?? en je ziet al duidelijk een horizontale blauwe streep in het vierkante eerste venster is dat ook normaal?? maar alle 2 dus fout en geen streep in eindvenster .. balen!!!!! p.s. mijn eerste test van vanmorgen 10.00 uur zie je nu duidelijk een plusje wel vaag en een half streepje in de eindvenster.. mmm vreemnd!!

13. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heb je geen foto????
    Kunnen we mee kijken!!!!!

Veel succes.....

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Heb je wel genoeg urine gebruikt ? Want als je geen eindstreep krijgt, dan betekent dat dat je niet genoeg urine hebt gebruikt om die urine naar die eindstreep te "krijgen"

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel haha!

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Je kan beter je urine opvangen en daar de test minimaal 10 seconden in houden!!

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    nou ik denk dat ik genoeg urine heb gebruikt want ik zag hem echt lopen zeg maar naar de eindvenster en verder en toen zag je in de eind venster dat de plas om de streep ging die normaal in de eindvenster blauw hoort te zijn die zag je fel wit worden en toen weer normaal .... pffff zo balen!
    ik heb wel een foto kunnen maken maar ik kan hem niet op de comp. zetten in heb het kabeltje niet...

17. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    plus dat mijn eerste test van vanmorgen nu dus wel een penachtig eindvenster streepje heeft en een onduidleijke maar wel duidelijk zichtbare + ... en mijn 2 de test van net nu half uur geleden helemaal niks alleen een horizontale streep in de eerste venster en helemaal geen eindstreep in het eindvenster.. ik ben natuurlijke de gelukkig met het foutje van de fabriek!

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Een uitslag na 10 minuten is niet meer geldig, maar daarentegen, een uitslag zonder controlestreep is ook niet geldig.

Helaas weet je nu dus nog niks :( en zal je opnieuw moeten testen.

Die horizontale streep waar jij het over hebt (die al zichtbaar is voor het doen van de test), die hoort zo! Die staat idd voorgedrukt op het teststripje ;);)

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    oke bedankt, dan weet ik dus dat de voorgedrukte zo hoort .. dat scheelt wel.

welke test raden jullie mij nu aan? 2 voor 5 van de kruidvat..

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik zat je verhaal te lezen wat vervelend. Ik zou inderdaad die van kruidvat halen 2voor 5 zijn gevoelig en goedkoop heel veel succes en op naar een positieve test

Share This Page