ik heb gisteren een ovu testje gedaan deze was spier wit nu heb ik vandaag net een testje gedaan deze is een heel klein beetje gekleurt, net gedaan rond 20:40 nu lees ik wel is dat je altijd lh in je heb zitten??? maar dan kan een test toch niet wit zijn? als je dat altijd in je heb zitten ik zit nu op dag 8 nog 6 dagen voor ik een ei sprong zou hebben moet ik nu door testen of kan ik nog 2 dagen wachten tot 21 jan of kan dit weer weg gaan? en dat die bv morgen weer wit is?
Hi, Ik doe deze testen ook maar ik heb hem nog helemaal wit! Terwijl ik dacht dat ik nu ovuleerde (heb zon kalendertje waarop ik mijn cyclus invoer etc. en die houdt dat bij) volgens mijn kalender maar dat doe ik dus helemaal niet!!!! Als ie licht is, is het volgens de bijsluiter nog altijd negatief, het streepje moet donker zijn toch?!
idd hij is wel negatief hihi maar zou het begin kunnen zijn van een goede piek natuurlijk waneer is jou meest vruchtbare dag dan? mijne over 6 dagen
Ik zou als ik jou was overigens doortesten, want misschien is jouw eisprong wel op een heel andere dag. Ook mag je niet met je ochtendurine testen daar zit veel LH in en is dus niet representatief. Je kunt ook in de bijsluiter lezen dat je tussen 10.00 en 20.00 zou moeten testen. Jij hebt later getest....ook moet je op je drinken letten; niet te veel drinken om een negatieve test te voorkomen. Ja, het kan ook zijn dat er iets niet klopte maar je kent je eigen cyclus toch het beste? Ben je regelmatig, is dit abnormaal? Groetjes
Ja ik dacht dat het vandaag of morgen mijn meest vruchtbare dag zou zijn! En test al een paar dagen negatief dus ik snap er niets van hoor!....Heb ik me nu al die tijd dat het niet gelukt is gewoon vergist?!!!!!!???
nee ben regelmatig ongesteld netjes rond de 28 dagen is mijn cyclus naja ik denk dat die 30 min ook niet echt uitmaken haha naja morgen maar rond de middag denk ik een testje er tegen aan gooien of als ik rond half 7 thuis kom moet namelijk hele dag werken zie het niet zo zitten om dat op me werk te doen en heb dan ook niet meer gedronken vanaf 3 uur dus moet kunnen denk ik dan
Ja, het kan zo zijn dat je helemaal geen tweede streep ziet. elke test heeft namelijk een detectiegrens. Onder deze waarde zie je gewoon helemaal niets. Dit kan met het tijdstip van de dag te maken hebben (hormonen schommelen door de dag heen) of omdat je urine niet geconcentreerd genoeg is. Geen streep of een lichte streep... het zegt beide niets. Zegt ook niets of je piek in aantocht is of niet (soms zie je een dag van te voren al wel iets). Gewoon doortesten. Je piek komt echt!!!
mmm kan ook zijn dat je cyclus dit keer langer is dan normaal? of korter vanaf waneer heb je getest en tja internet is een richtlijn net als die banner zegt natuurlijk ook niet alles, haha was het maar waar dat je lichaam zich aan je banner aanpast haha maar idd vreemd ik zou in jou geval ook nog maar even door testen dan, dat je ei niet mis
Ja dat zou ik dan maar doen. Ik ben er ook nog maar net mee begonnen hoor dus ik ben ook geen expert!.....Het zal idd niet zo zijn dat die 30 min uitmaken maar omdat er misschien s avonds iets verandert in je hormoonhuishouding ofzo...??? Ik weet het ook niet hoor!........ Thuis testen is wel zo fijn ja, zeker omdat je je plas ook op moet vangen hahaha. Hoe lang ben jij al bezig, sinds november 2010? Das nog maar net!
PS. Toen wij net begonnen met proberen dacht ik ook dat ik volgens de biologieboekjes rond dag 14 mn ei zou moeten hebben. Dus wij rond die dag stevig aan de klus... Toen ik ovu-testen ging gebruiken bleek echter dat ik mijn ei pas rond dag 18 heb. Kan bij jou ook best zijn
haha idd net bezig sinds november maar heb waarschijnlijk een vmk gehad vorige maand.... vier dagen een licht positieve zw test tot 2 dagen voor nod en 1 dag na nod ongi geworden :S
Ik heb bij onze dochter ook zeker een half jaar gedacht dat ik rond dag 14 ovuleerde dit blijkt dus op dag 19 zo te zijn. Ik gebruik dezelfde ovu testen en het lichtere lijntje wisselt sterk. Pas al je ei er echt bijna aankomt wordt hij donkerder. Vandaag heb ik mijn eisprong en dan is de test streep zelfs behoorlijk donkerder dan de controle streep. Gewoon dagelijks blijven testen, dan komt ie vanzelf.
Nou het gekke is dat ik op dag 8 of zo pijn had en dacht: wat gek ik heb menstruatiepijnen, terwijl ik net niet meer ongesteld was. Ik dacht eerst misschien een nasleep van iets wat niet goed is gegaan, ik was ook heel erg moe. Maar nu denk ik idd wel: misschien was het mijn eisprong wel! Maar dat zou heeeel vroeg zijn, terwijl ik keurig op tijd ongesteld word elke keer met wat kleine uitschieters van 1 of 2 dagen. Ik snap het niet en ga bijna twijfelen of die test wel goed is! Maar volgens internet heb ik mijn eisprong pas de 21e en dan klopt het wel dat het nu nog wit is!....Maar idd, die kalender heb ik dus al die tijd bijna gebruikt en ik lijk er dus naast te hebben gezeten....!!!
Bedankt voor je reacties! Ik heb inderdaad wel laatst een dag of 4 na mijn eigenlijke idee van ovulatiedag meer zin in sex gehad en bij het afvegen dat ik dacht: het lijkt wel ovulatieslijm! Maar toen was ik niet thuis en kon dus niet proberen zeg maar (en toen deed ik ook nog geen ovu testen), maar dat is dan wel zeg maar dag 16 a 17 geweest. Volgens mijn computerkalender ovuleer ik rond dag 12 al bij een cyclus van 27 dagen. Maar dat klopt dus (nu) niet!!!:x
mmmm maar das dan ook wel weer vreemd want bij mij zou die toch wel al beetje posi moeten zijn pfff waarom is een vrouwe lichaam zo moeilijk haha we willen duidelijke testen waar we wat aan hebben waar we wat mee kunnen, ik doe idd ook ovu om te kijken of ik iets voel van me eisprong denk ut niet.... maarja idd handig om te weten waneer je moet klussen als die donker is
Ik ga zeker doortesten nu, heb er nog meer besteld! Jammer dat ik zo lang hiermee heb gewacht, maar ik dacht, ik word zo zwanger, van de eerste was ik dat ook gelijk en op dag 14 zeg maar....! Maar zo zie je maar, dat de natuur niet af te dwingen is. Maar die testen helpen wel een beetje! Ik ben erg blij dat ik nu begonnen ben. Zit in maand 9 van proberen en het valt me tegen dat het zo lang duurt. Ik probeer geduld te hebben en nu heb ik wat meer steun door die ovulatietesten....
erg vervelend naat! ik hoop dat je toch je eitje nog niet heb gehad haha miss wel een idee om altijd zo ovu test in je tas te hebben maar zou idd wel erg vroeg zijn als je ei dan is geweest? wel geklust dan? dan heb je meschien toch nog de kans op een zwangerschap
@ troetjuh: volgens je banner zit je toch nog 6 dagen van je vermoedelijke eisprong? Dan hoeft hij nu echt nog niet duidelijker te zijn. Ik heb wel eens gehad dat hij van niets in 1x naar een knaltest ging. Gewoon dagelijks blijven testen op ongeveer dezelfde tijd dan komt je ei vanzelf voorbij.
@troetjuh: ja, we willen zoveel weten en doen en het blijkt toch elke keer weer dat je niets kunt afdwingen. Ik dacht het soms echt te voelen, mijn eisprong maar nu is het wel spannend of een ovu test het bevestigt. Heb jij die van Zwanger en kids ook? Die heb ik namelijk....