Gaat niet lukken op deze manier meis, weet ook niet wat er nu fout gaat dan. Kan toch echt mms openen normaal gesproken.
heb hem nog een keer gestuurd, hopelijk lukt het. Ik voeg hem gewoon bij mijn berichten toe en dan verzend ik het, doe ook niets aparts of zo
Ik heb hier aan deze kant alle instellingen van telefoon nog eens doorgelopen, maar die kloppen ook allemaal. Ik weet ook niet waarom het nu niet lukt, jammer
Misschien is ie morgen al wel duidelijker. Ik had op 10 dpo ook alleen een vaag tuurstreepje nog maar, ook alleen zichtbaar in het juiste licht enzo. En ook ik had wel een korte LF, en enkele keren daarvoor ook wél duidelijke streepjes gehad op 10 dpo. Maar dit keer was het op 10 dpo ook zo vaag dat ik dacht dat het een foutje van de test was... Succes, hopelijk is het raak, en nu een plakkertje!
Ow spannend weer. Kon weleens een tuurstreepje zijn die gewoon iets duidelijker word doordat je het geel weg spoelt. Ik ga weer duimen voor je!
Oh spannend mamabri!! Ik denk eerder dat het streepje pas na het water komt omdat die verrekte (excuse my language ) testen er tegenwoordig zo lang over moeten nadenken!! Ik duim voor je!
Dank je! Ik zag wel heel vaag wat, maar heel onduidelijk, na 2/3 druppels trok de streep in eens goed in het zicht, zeg maar. Maar ik vraag me af of die streep kan komen door alleen water. Dus dat de streep te nat wordt en daardoor zichtbaar.
Ik ga ook voor je duimen! Ik ben voorstander van 3x scheepsrecht! Ik ben alleen niet zo erg fan van de kv testen daar krijg ik altijd streepjes op als ik niet zwanger ben (heb van jou volgens mij ook wel eens topic gezien over vage kv testen klopt dat?) Toen ik wel zwanger was kreeg ik op 10/11dpo ook al lichte streepjes op de action dus ik vertrouw de streepjes op de kv pas als action ook duidelijke streepjes laat zien verder is bij mij sensitest midstream en cassettes altijd goed (niet zwanger GEEN streep ook niet na een tijdje) ben benieuwd! Duim voor je!
Klopt dat ik daar een topic over heb geopend paar maanden terug, maar dat waren tuur tuur streepjes, deze waren duidelijker en roze. Maar nu....Ik weet het niet meer, weer getest met kv, en nu dus tuur tuur, zo goed als wit, en een actiontest lijkt een streepje te geven, maar die kan ook grijs zijn, want zo licht dat het wel voorgedrukt kan zijn. Zucht.....