Zoals het onderwerp het al zegt: Hoeveel dagen kun je lichtroze (dus neagtieve) testen krijgen? Ik doe dit voor het eerst, en het maakt me vrij onzeker. Theoretisch vindt morgen mijn eisprong plaats. Maar is het normaal dat je de afgelopen 5 dagen lichtroze streepje hebt (controlestreep is gewoon donker). O ja, ze zijn van sensitest. Ik probeer ook afbeeldingen te zoeken van een serie ovutestjes van anderen. Maar tot nu toe weinig resultaat. Ik voel me best onzeker nu. Misschien zijn er anderen die hun ervaringen willen delen met mij?
Je kan de hele cyclus wel lichtroze streepjes houden. Het gaat er echt om wanneer hij donkerder kleurt.
Dat ligt eraan wanneer je bent begonnen met testen, volgens de berekening was mijn eisprong afgelopen zaterdag, paar dagen daarvoor ben ik begonnen met testen en zaterdagmorgen was hij positief. Hopelijk heb je hier wat aan . groetjes andrea
dank je voor jullie snelle reacties. Ik doe dit voor het eerst en omdat mijn cyclus na de bevalling uiteenloopt van 25 naar 35 dagen. Ik ben dus vrij snel na ongi begonnen om mijn ei niet te 'missen' . Maar tot nu toe heb ik hem nog niet gevonden