Ben helemaal van slag! Al zo'n tijd (vanaf sept 2011) zijn we bezig zwanger te worden, of eigenlijk niet echt meer....het komt als het wil komen was de instelling vanaf vorig jaar oktober. Nergens op gelet sindsdien en nu dit! Oooo spannend!! Totaal niet meer verwacht, ben net 37 geworden maandag En vriendlief komt pas 17.00 thuis!
Bedankt allemaal! Het is nog zo onwerkelijk! Maanden lang testte ik me suf en alleen maar omowit! Nu al een half jaar losgelaten, ook niet meer hoeven testen. In 2012 heb ik een bbz gehad, allemaal kantje boord, heftige ervaring. Hierdoor en door mijn leeftijd dachten we dat het niet meer ging gebeuren. Vriendlief heb ik niet gebeld, die verwacht dit totaal niet, straks botst ie van schrik ergens op. ik heb al 3 kinderen van 13, 10 en 8 jaar. Het wordt zijn eerste (en laatste) Als ze op bed liggen vanavond ga ik het pas zeggen denk ik. Dat duurt nog erg lang!
Lijkt mij ook dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!! Super leuk voor je vriend, wordt hij toch nog papa.
Anders leg je een kaartje bij de post met zijn naam erop en het adres. Even postzegel erbij plakken... Met een kaartje, Gefeliciteerd met de baby! Dan zal hij eerst even denken huhhh? (En jij moet dan natuurlijk niet zenuwachtig bij de post blijven wachten he.. Gewoon net doen alsof je gek bent..)