Hallo dames, Ik heb voor het eerst de ovulatie testen van het kruidvat gebruikt ( ondanks alle slechte ervaringen ) Ik dacht eigenlijk altijd dat ik me eisprong vrij vroeg op dag 11 in mijn cyclus zou hebben. De 10de dag kreeg ik dan ook een mooie positieve test bijna net zo donker als de controle streep. Dus ik dacht hem gevonden te hebben want de volgende dag werd hij ook weer mooi lichter. Ik voor de zekerheid door getest had er toch genoeg haha, en tot mijn verbazing werd hij na 4 dagen weer donker om vervolgens 6 dagen daarna echt een knal test te krijgen! Hij was gewoon echt gewoon nog 2 x zo donkerder als de controle streep! Dus... geduld is een schone zaak.... haha Nou hopelijk hebben jullie er iets aan! Liefs
Had ik ook. Dacht eerst 3 april een donkere streep te hebben (als ik het nu vergelijk was het echt niks ). 21 april dacht ik echt dat hij positief was. Testte ook toen voor alle zekerheid met CD met smiley. Gaf niet positief aan. Vorige week woensdag was hij echt knal van Sensitest en CB gaf een smiley. Was blij dat ik doorgetest had. Succes!
ja klopt bij kruidvat ovu test gaat hij tijdends de ei echt knallen echt donker dus je moet echt bij een steep effe doortesten