Vanochtend getest op 12 dpo. Normaal test ik pas op 14 dpo, maar ik hield het niet meer deze keer. De streep stond er binnen een minuut. Heb nog nooit zo'n duidelijke streep gehad. Zou het nu eindelijk een keer goed gaan? Duimen jullie mee?
Dat is een mooie streep voor 12 dpo. Gefeliciteerd! Duim met je mee dat het deze keer goed blijft gaan. Het is je gegund!
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Super leuk! We zijn best heel bang dat het weer mis gaat, maar we hebben al wel meer hoop dan de vorige keer, de streep is ook zo duidelijk! Ik test morgen en overmorgen nog een keer, en als het dan nog zo positief is, stop ik met testen en temperaturen! Ik kan niet wachten tot het zover is
Hele mooie streep voor 12dpo! De angst kan ik me als geen ander voorstellen. Helaas kun je er niks aan veranderen/doen dus probeer ook een beetje te genieten. Stress is ook niet goed
Wij hebben wel het idee dat hij iets donker is geworden, hij is in ieder geval niet lichter. Je hebt gelijk Collinn. Ik voel me ook rustiger dan de vorige keren. Ik ben al zo ongelooflijk blij dat we van de afgelopen 4 rondes drie keer zwanger zijn geworden! Als de test morgen nog iets donkerder is, doe ik zaterdag alleen nog zo'n digitale met weekindicatie, gewoon omdat ik dat leuk vind , en dan stop ik ermee.