welke meiden gebruiken de zwangerschapstesten van zwanger en kids en zijn daar tevreden over? zijn ze betrouwbaar? Ik kom hierop omdat ik net een topic las over de ovulatietesten van ze maar wil graag weten hoe de zwangerschapstesten zijn
Hallo Ellen, Ik heb er alleen nog maar negatief mee getest helaas! Bleef wel helemaal wit (ook een week later nog). Gelukkig heb ik wel positieve ovulatietesten gehad (ook van Zwanger en Kids) en die klopten als een bus. Er staat op de site: meer dan 99% betrouwbaar, dus daar ga ik maar vanuit.
Hey Ellen, ik heb vandaag een tpoic heirover geopend "zwtest zwangerenkids vs Kruidvat 2v5. Ik zou persoonlijk de kruidvat nemen aangezien die veel duidelijker resultaat geeft.
Ik heb deze testen ook. Ik heb er tot nu toe alleen nog maar negatief mee getest omdat ik helaas nog niet zwanger ben. Volgens mij zijn ze wel heel gevoelig, want mijn collega had 3 dagen voor haar nod een duidelijke positieve test van dit merk.
Hi meis, ik weet dat Faith ze ook heeft gebruikt deze ronde. De zwanger & kids testen, gaven een minder duidelijk positief resultaat dan de Kv testen.
dank jullie wel meiden. dan denk ik dat ik toch de kv testen gebruik straks. als het minder duidelijk is ga je zo snel weer twijfelen he!