Bloedverlies! ik maak me zorgen!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mamavyas, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Regelmatig moet ik snachts een paar keer me bed uit om te plassen.
    Zoals gewoonlijk vandaag ook weer, het was al ochtend(6:00uur) alleen voor ik bij het toilet voelde ik dat me onderbroek langzaam nat worden. Ik haastte me naar het toilet, toen ik klaar was en terug naar bed wilde bleef erg beetje urine lopen langs me benen. Ik ben meteen naar de badkamer gegaan en heb me vervolgens opgefrist. Nu is het zo dat ik elke keer kleine hoeveelheid plasjes doe, ik heb ook een soort menstruatiepijn, tot mijn schrik nadat ik geplast had zag ik een beetje bloed op het toiletpapier. Het is echt heel licht het bloed!!!

Wat betekent dit? Moet ik mijn VK bellen? Ik ben heel erg geschrokken :( Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.

ALvast bedankt voor de genome moeite!!! :) [/b]

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Hoi Hanan,

Er is duidelijk één en ander aan het gebeuren ter voorbereiding op de bevalling. Je kunt op een gegeven moment de slijmprop gaan verliezen, soms in stukjes, soms met een beetje bloed. Deze is afkomstig van de baarmoedermond. Het beetje bloed dat je verloren bent, komt van de baarmoedermond vandaan; een teken dat daar al iets aan het gebeuren is ter voorbereiding op... Dit zegt echter niets over wanneer je gaat bevallen. Even over het vochtverlies. Houd in de gaten of het steeds een beetje blijft lopen en hoe het ruikt. Ruikt het gewoon naar urine of een beetje zoetig. Is dit laatste het geval, dan lijkt het erop dat je vliezen zijn gebroken. Wanneer dit zo is of wanneer je twijfelt, bel dan te allen tijde je verloskundige.

Lonneke

Deel Deze Pagina