Goedemorgen allemaal, 10 september heb ik positief gestest met een etostest en een matcare test. Gisteren en vandaag wilde ik graag het lijntje nog wat donkerder zien worden en heb ik getest met babyboom testjes die ik in huis had. Daarop blijft het lijntje echter heel licht en misschien is het lijntje van vandaag nog wel lichter dan die van gisteren. Maak me dus best zorgen dat het niet goed zit! (was ook wel heel snel om zwanger te zijn in de 2e ronde...) Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Kan ik nu ieder moment als nog m'n ongi verwachten? m'n bmm voelt nog wel hard aan... Hoop dat iemand haar ervaringen met me wil delen Alvast bedankt!
heey jammie ik ken dat verhaal van jou heel goed maar bij jou kan je niet echt zeggen of het goed is ofniet want je gaat uit van verschillende testen en elke test heeft een bepaalde gevoeligheid dus eigenlijk zou je het pas kunnen vergelijken met de zelfde testen of ie lichter of donkerder word. ik raad je dus eigenlijk aan om de zelfde test waar het streepje donkerder op was nog is te doen mocht die test gewoon nog donker zijn dan kan je die andere testen gewoon weg gooien en niet meer van uit gaan. ik teste toen dertijd met de zelfde testen en toen werd het alleen maar lichter en kreeg ook ook een miskraam . maar meiss luister naar je lichaam en vertrouw je het niet gewoon de vk bellen of gyn. hoop dat je hier wat aan hebt liefs en heel veel sterkte in de spannende tijd laat je het me wel weten?
Hoi, bedankt voor je antwoord! Ben bang dat het hier ook mis gaat! Zou nog wel een etos test kunnen gaan kopen, maar kan niet meer zo goed vergelijken want het streepje op die test is de afgelopen dagen lichter geworden (is dat wel normaal?) Denk dat ik morgen of zondagochtend gewoon nog eens test (als ik nog niet ongi ben geworden). Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts dus die laat ik sowieso maar staan en anders misschien toch even bloed prikken...
dat de test lichter word naar mate hij dagje oud is had ik ook altijd dus ik denk dat het normaal is omdat ie dan opdroogd heel veel sucses met testen en gewoon je afspraak laten staan hoor een ha bezoekje kan nooit geen kwaad liefs en hou je ons op de hoogte?
Als je gisteren met ochtendurine hebt getest en nu met middagurine, dan is de test misschien ook wat lichter. Zolang er geen sprake is van kramp in combinatie met bloedverlies is er een grote kans dat er niet veel aan de hand is hoor!
Hoe kon het niet laten en heb toch nog even een kruidvat test gedaan met middagurine en daarop is het streepje duidelijker dan op de babyboom testen... Ik wacht maandag de afspraak bij de huisarts maar es af!
Deze is in elk geval positief en je bent nog zo kort zwanger dat ik me er als ik jouw was echt geen zorgen over zou maken. Succes maandag en probeer ook een beetje te genieten hoor!
Mijn testen waren ook niet knal positief! Zie mijn testen op mn website Zelfs op mijn NOD was die nog lichter als 1 dag voor de NOD en toch ben ik 13 weken zwanger nu!
Kijk maar naar mijn laatst geplaatste testen in m'n album. Pas na een week/1,5 week werden ze duidelijker!