Ik heb even een vaag verhaal. Hoop dat er mensen zijn die misschien dezelfde ervaring hebben. Ik heb in april te horen gekregen dat ik pco heb. Ik moest dus medicijnen gaan slikken om de menstruatie op gang te brengen. Ik heb dit 1 x gebruikt en werd toen netjes ongesteld. Maar doordat ik er misselijk van werd, heb ik ze vervolgens niet meer geslikt. De maanden daarop had ik steeds cycli van rond de 20 dagen. Maar nu ben ik inmiddels al ong. 1.5 week overtijd. Ik heb wel het gevoel zwanger te zijn: pijn in mijn onderbuik (dat wordt wel heftiger de laatste 3 dagen), gevoelige tepels (wordt wel iets minder juist), volgens mijn vriend zijn mijn borsten ietsje groter, MOE, af en toe vlagen van misselijkheid en veeeeeeel plassen! Zelfs kleine plasjes voelen alsof mijn blaas overvol zit. Ik had al een aantal tests gedaan, maar die waren steeds negatief. Gistermiddag heb ik een test gedaan van kruidvat. Zo een uit een roze doosje. Die gaf een heeeel licht tweede streepje! Ik liet het aan mijn vriend zien en die zag het ook. In het begin leek het wel een penstreep zo dun, maar later leek het ietsje uit te vloeien en werd hij wat breder. (afgelezen binnen de gestelde tijd) Maar hij bleef superlicht. Ik heb daarom vanmorgen weer een test gedaan. Had verwacht dat het dan wat donkerder zou zijn. (dit was overigens een pipet test van kruidvat) Maar deze was negatief! Ik snap er nu helemaal niks meer van. Volgens mijn gyn kan het pertinent niet dat je zwanger bent als je negatief test. Terwijl je op internet heel andere verhalen leest. Hij zegt dat die mensen hun test verkeerd doen. Ik voel me nu dus best wel opgelaten om weer naar hem te gaan met mijn vraag. En mijn volgende afspraak staat pas op 20 oktober dus dat duurt nog een hele tijd! Wat nu?
hai nen, kan best hoor dat de test nega is terwijl je wel zwanger bent, hoor je zo vaak! ik had het zelf ook bij de eerste, sterker nog, heeft 8 weken geduurd voordat ik posi testte! heb 2 bloedtesten gehad, 3 thuistesten, 1 dokterstest en een kijkoperatie met 6 weken want ze zagen vocht in mijn onderbuike (bleek dus gewoon zwanger, maar ze zagen niets!) heb een gezonde dochter van 11! het is eerder uitzondering, maar het kan wel degelijk
Zulke verhalen geven in ieder geval weer hoop! Mijn gyn deed zo bot: nee hoor, negatief testen en zwanger is NIET mogelijk. De mensen bij wie dat gebeurde, waren maar dom en deden de test verkeerd. Maar bij jou heeft het ook aardig wat voeten in aarde gehad voordat het zeker was. Zelfs een kijkoperatie! Toen wisten ze het na 8 weken pas?
na 8 weken en weer niet ongesteld deden we maar weer een test want ik voelde e echt zwanger (was 17 en wist er geen bal van, maar had gelezen over de klachten die je dan hebt) en toen knalde de test, had ie misschien 2 weken eerder ook wel gedaan, maar ja, na al die negatieve tests, zeker de bloedtests dacht ik echt dat ik niet zwanger was, sta er nog versteld van, want hoe kun je zwanger zijn terwijl 2 bloedtesten zeggen dat het niet zo is, maar ja, ze is er echt en jouw gyn is een lompe l*l sorry dat ik het zeg, zou lekker een andere gaan zoeken
Ja mijn gyn is inderdaad een zak. Maar hij is degene die bij ons echt over de pco en andere moelijk zwanger worden dingen gaat. Ik ben specifiek naar hem doorverwezen. Maar ik had het er net met mijn vriend over. Ik wacht nu gewoon tot zaterdag met testen en als ik dan nog nega test, bel ik maandag de huisarts voor een bloedtest als ik nog steeds die buikpijn heb.