Hallo Dames, Ik heb vanochtend de dokter gebeld omdat ik sinds deze week om alles kan huilen.. Normaal huil ik nooit.. Dat ik voor het laatst heb gehuild (op deze week na) is misschien een half jaar gelden ofzo! Deze week: Op mijn werk iemand zei iets, als zeg maar soort van tip. En wat doe ik ik ga janken! Mijn oma en opa hadden het over dood (ik had gezegt dat ik niet in een huis zal willen wonen als ik wist dat daar iemand is gestorven) en ja hoor ik begin te huilen! Gister avond mijn tent is top gekeken, de mensen gaan door en ja hoor ik ga huilen :s Verder ben ik op het ene moment blij, en dan weer chagarijnig of heel stil.. De dokter zegt dat het misschien een zwangerschap kan zijn, maar aangezien ik deze maand iedere keer voor het zingen de kerk uit ben geweest en alleen de dag na de (geplande) ei sprong geklust heb (zonder voor het zingen de kerk uit) is de kans erg klein! Ook is het geen ontpillen meer volgens de dokter! Heeft iemand hier misschien meer ervaring in.. Ik kan er wel om janken
Hoi paulien Ik heb dar ook last van sinds een paar dagen.. Nou heb ik wel geklust hoor.. Maar ik weet niet wanneer mijn eisprong is vanwege mijn onregelmatige cyclussen. Nou weet ik wel dat voor het zingen de kerk uit geen zwangerschap uitsluit. Er kan met voorvocht altijd wat meekomen of tussentijds wat lekken. Ben je bezig met zwanger worden?
Voorvocht kan ook sperma bevatten... en wie weet is je eisprong wel later geweest als je zelf dacht? Spannend... mijn nichtje had iig wel dat soort buien toen ze zwanger was... maarja je weet het nooit, echt afwachten denk
ik heb het ook en ben soms heel erg onredelijk.. Kan minder hebben als normaal. Maar las dat het ook van het niet slikken van de pil kan komen dus gooi ik het daar maar op..
Ik wil graag een kindje, alleen mijn vriend "durft" niet goed.. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.. Als het zo is vind hij het geweldig maar hij wilt er nog niet echt voor klussen :S Bij mij kan het niet meer aan de pil liggen aangezien ik al 5 maand gestopt ben.. (tenminste zij de dokter he)
Ik heb er geen last van. Heb alleen wel een ongelofelijke lachbui gehad, uit het niets, en het ging ook helemaal nergens om.. Vrouwen zijn raar! weet nog niet of ik zwanger ben. Probeer test uit te stellen tot vrijdagmorgen
"Voor het zingen de kerk uit" is ECHT NIET veilig, meid. En de dag na de eisprong ben je nog net zo goed vruchtbaar. Je bent mijns inziens dus niet veilig bezig. Wat je stemmingswisselingen betreft: het kan zijn dat je zwanger bent. Maar zelf heb ik er ook regelmatig last van in de week voordat ik ongesteld moet worden, dus dat kan het ook gewoon zijn.
Ik wil ook niet veilig bezig zijn.. Het is een beetje moeilijk uit te leggen zoals ik al eerder zei.. Er is een kinderwens (ik wil echt heel erg graag) Maar mijn vriend durft niet, maar wil het ook.. Kan het niet helemaal beschrijven! Ik ben niet voor niets gestopt met de pil Normaal heb ik er nooit echt last van en al helemaal niet van huilbuien! maarja ik zie het vanzelf wel! tinusf > Succes met testen!
Je zou natuurlijk zwanger kunnen zijn, maar het kan misschien ook zoals Suzanne ook zei gewoon PMS zijn. Zou kunnen dat je doordat je nu 'ontpilt' bent hier anders op reageert dan voorheen. Een grote kinderwens kan een mens ook behoorlijk emotioneel maken..
Ja meid ik herken je gevolens. Ik was/ben heb ook verschillende stemmingen, ik lach en huil. En ben heel gevoelig