test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spanish, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Meiden!

ik dacht doe vandaag eens even een test.
    En .. het zal aan mij liggen.. maar zie ik nou toch echt een SUPER! licht streepje? dit is een test van CB.
    ik mag van de VK over 9 dagen officieel testen.

Zou het mogelijk zijn dat ik al een klein beetje HCG hormoon produceer?
    meiden kijk mijn album!

liefs Carien

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi carien
    ik zal als ik jouw was over een paar dagen nog is testen hij lijkt me positief maar ik hoor heel veel hier dat die vals positief aan geeft en anders is de kruitvat test doen 2 voor 5 euro als die ook positief aan geeft dan ben je zeker zwanger succes!

gr patricia

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

9 dagen voor nod kun je onmogelijk positief testen, de foto is trouwens erg vaag
    Je maakt pas vanaf je innesteling hcg aan en die vind ongeveer 5-7 dagen na je eisprong plaats, en verdubbelt per 2-3 dagen.
    Bij jou kan het vruchtje dus nog niet ingenesteld zijn en kan je geen hcg aanmaken. Ook is testen voor je nod gevaarlijk. Bij 33% gaat er al iets mis voor je nod, en wordt je ongesteld. Als je voor je nod posi test heb je alle hoop en dat kan dan tegenvallen als je alsnog ongi wordt

Maar de test is vals want je zit waarschijnlijk net 5 dagen na je ei

Liefs daantje

4. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Was jij nu al met de vorige keer naar de gynecoloog geweest of niet Carien?

Ivm.je positieve predictor test ed?

5. SeaShell

ik las trouwens dat je je eisprong 3 dagen geleden had, dan kan het al never nooit niet zijn dat je zwanger bent..

dan heb je nogineens een innesteling gehad en is het eitje nog ergens '' onderweg''

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie niet echt waar ik moet kijken. Mss kun je beter je test neerleggen en er dan een foto van maken.

7. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    He carien

Ik ken jou hihi van friesland college;)

Ik zie ook wel een heel licht streepje ja! spannend zeg!:D hoop voor je dat het wat is!

Groetjes Emmie

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    of je banner klopt niet of je test klopt niet..ik zie wel een verticale streep, maar dat lijkt me sterk als ik naar je banner kijk..

kan het niet zo zijn dat je banner verkeerd staat of dat je vorige ongi niet echt ongi was?

9. SeaShell

ze had toen 3 dagen daarvoor nog der eisprong gehad, dus de test is 100% vals helaas..

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    owh nou dat kan ik nergens uit op maken.. maar of t een of t ander klopt niet nee..

Deel Deze Pagina