Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Luckymama, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luckymama

Luckymama Lid

Nov 4, 2008
    38
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb gister mijn eerste ovulatie test gedaan hier is duidelijk twee streepjes te zien en ook die van vandaag is het zelfde maar hij is niet donkerder als het resultaat streepje.
    Kan ik nu eerdaags mijn ei verwachten of is hij eral.

Hopelijk kunnen jullie mij het vertellen

Groetjes van Nicole

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Kun je er een foto van maken?
    Als je teststreep nog niet zo donker is of donkerder dan je controlestreep is ie nog niet positief. Waarschijnlijk zit ie er wel aan te komen!
    Na een positieve ovutest springt je eitje binnen 24 tot 48 uur.

DUs klusser de klus.

Liefs

3. Luckymama

Luckymama Lid

Nov 4, 2008
    38
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Hij is inderdaad lichter van kleur als het rechter streepje deze geeft aan dat de test goed is uitgevoerd en klaar is.
    Afwachten dan maar, maar ik kan mijn ei dus wel binnen een paar dagen verwachten?

Liefs nicole

4. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Welke testen gebruik je? Sommige meiden hebben inderdaad een aanloop in de teststreep. Ik niet. Bij mij is het van de een op de andere dag (zie album)

Gewoon nog even doortesten meid. Ik zie ook in je banner dat je nog 10 dagen hebt tot eisprong.

LIefs

5. Luckymama

Luckymama Lid

Nov 4, 2008
    38
    0
    0
    Ik gebruik ze van predictor.
    Ik had een vorige cyclus van 28 dagen en de afgelopen keer was hij 36 dagen dus vandaar dat ik toch eerder ben begonnen met testen en misschien maar goed ook.
    ik ga vanmiddag nog weer testen en dan zal ik proberen ze in mijn album te zetten.

Liefs Nicole

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ze zeggen toch dag voor je eisprong is het beste om te klussen, een positieve ovutest kan ook betekenen dat je je eisprong hebt of hebt gehad net, dan ben je misschien net te laat. vind het allemaal maar lastig hoor, ik probeer gewoon rond ei elke dag te klussen om het niet te missen. weet nu gelukkig dat ik afgelopen woe ei heb gehad en we ervoor en tijdens flink geklust hebben ;) nu afwachten pff spannend!

7. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Een positieve test betekend niet dat je je eisprong hebt of hebt gehad. Het meet puur je LH piek. En die piek is VOOR je eisprong.

Bij temperaturen weet je het pas de dag na je eisprong. Want dan gaat je temp omhoog.

Liefs

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    leer weer wat van je bright haha! goed om te weten, want woensdag gaf ovutest bij mij piek aan, dag ervoor (dinsdag) en woensdag geklust. Donderdag had ik ovu pijn, maar hebben we niet geklust omdat ovu test een lichtere streep aangaf als woensdag, hebben we dan goed geklust,ja toch? maar moet eerlijk bekennen dat we nu alleen klussen als we er echt lol in hebben en niet omdat t moet, zitten pas in ronde 2, dus klussen voor een kindje is echt heel bijzonder nu (nog!). Spannend vind ik t wel want we hebben nu echt goed geklust en de vorige mnd niet.....

@lucky mama, heb je alweer getest?

9. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    :)

Zodra je ovutest positief is, kun je verwachten dat je eitje binnen 24 tot 48 uur springt. Dus als je woensdga een positieve test had, is je eitje donderdag of vrijdag gesprongen. Als je woensdag nog geklust hebt, dan zit je goed hoor! Zaadjes kunnen tot 72 uur in je lichaam blijven leven.

Liefs

10. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    he meiden, willen jullie ook eens naar mijn ovutesten kijken in m'n album? ze worden steeds wel iets donkerder, maar is die van gisteren al donker genoeg? Ik dacht gisteren m'n ei te voelen (voor 't 1st :) ) maar dan had de test gisteravond toch al lichter moeten worden?

groetjes, star

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    jee, moeilijk te zeggen, ze lijken allemall even donker van kleur, zie er niet 1 uit springen... Heb je vruchtbaar slijm opgemerkt, dan ben je vruchtbaar.

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    dankje bright... Ik had woe vruchtbaar slijm opgemerkt voor het eerst na pilstop, toen ook posi ovu test en geklust. donderdag was vruchtbaar slijm weg. Hebben we dan toch te vroeg geklust? omdat eitje donderdag of vrijdag pas sprong, beter was dan donderdag als ik je antwoord lees... Nou we zien het wel, sta er heel open in dit x, maar zwanger lijkt me wel geweldig voor de kerst!

13. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ik ben nog niet zo goed in het herkennen van vruchtbaar slijm, het is de laatste dagen wel echt waterig, maar kan er geen lange draden van maken.
    Voorlopig zijn we dus braaf bijna iedere dag aan 't klussen, maar wil manlief niet de hele tijd belasten met het idee dat het persé vandaag moet omdat ei eraan komt en dan de dag erop weer hetzelfde verhaal...
    ben ook echt nog een beetje aan 't leren om naar alle tekenen te kijken. Had gisteren rechts onderin m'n buik het gevoel dat er een stiekje knapte. Denk dus dat dat m'n ei was.

14. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    zaadcelletjes kunnen gemakkelijk 72 u liggen wachten op je ei, dus dan is woensdag ook goed. Duim voor je!

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    nou ik ben vanaf sept vd pil af en voelde ei ook echt niet en herkende niks alleen mijn boobs werden laatste 2 weken voor nod gevoeliger elke x. Nu voel ik ook pas deze mnd mijn ei en had ik voor t eerst (toevallig) vruchtbaar slijm gezien, en dacht ik dat bedoelen ze dus en toen dus klusser de klus haha... Maar wel handig zo'n forum, leer je steeds meer! wanneer kan je testen? succes meis! :D

16. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ja handig he zo'n forum!
    Hoe lang heb je de pil geslikt, ik heb de eerste 3 maanden na het stoppen ook last gehad van m'n (.)(.) rond NOD en ik maar steeds denken dat ik zwanger was :( , bleek het gewoon bij het ontpillen te horen! dat is nu gelukkig voorbij.
    Omdat ik 10 jaar de pil heb geslikt denk ik dat het dan ook wel even duurt voor m'n lichaam alles weer normaal op gang heeft, zeg maar. Alleen heb ik dus nog steeds een onregelmatige cyclus en nooit iets van m'n ei gevoeld. Als ik gisteren echt m'n ei had, kom ik weer ongeveer op 35 dagen uit, dat zou mooi zijn. Dan kan ik over twee weken testen en het met de kerst vertellen!
    Daarna gaan we drie weken met vakantie en dan wil ik ook echt proberen om er even niet bij stil te staan 8)

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ik ben ook ruim 10 jaar aan de pil geweest, ben tussendoor heel even gestopt en cyclus kwam netjes zoals het was. Nu heb ik eerst een menstruatie na pilstop afgewacht en zijn we toen echt serieus gaan klussen voor een beeb. We zijn in 2e ronde nu. Ik heb nu cyclus van 30 dgn. envoelde ik na 3 mnd pilstop dus voor t eerst mijn ei, hoop t ook voor de kerst met prachtig nieuws te komen maar we zien t wel... Nou laten we toch stiekem hopen op een klein wondertje...!

18. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Naar mijn idee is ie nog niet positief hoor. Hij moet echt net zo donker of donkerder zijn dan je teststreep.

LIefs

19. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ik heb vier dagen van tevoren een klein beetje vruchtbaar slijm. Daarna alleen nog waterig of soms niks. Sommige meiden kunnen aan hun slijm helemaal niets zien ;)
    Je hebt niet te vroeg geklust hoor meid. Zoals ik al zei kunnen de zaadjes lang genoeg overleven.
    Probeer je er maar niet te druk over te maken. Ik weet het, makkelijk gezegd ;)

Liefs

20. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    ok, maar is het niet vreemd dat ik al een week wel een tweede streep heb? ben benieuwd naar test van vanavond!

Share This Page