test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by shadow, Jan 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shadow

shadow Lid

Aug 2, 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    kan het zijn dat soms een test van cb een vager plusje geeft dan een test van paar dagen ervoor?

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Als het dezelde test is (zelfde merk) moet ie in principe donkerder worden, je maakt tenslotte meer HCG aan.
    Heb je beide testen op het zelfde tijdstip gedaan?
    Het kan natuurlijk zijn dat je bij de tweede test veel meer gedronken hebt en dat de concentratie daardoor veel lager is maar in principe moet de test wel donkerder worden! succes

3. shadow

shadow Lid

Aug 2, 2009
    91
    0
    0
    NULL
    Friesland
    bedankt voor je reactie. was allebij van cb.
    die eerste test had ik s'middags gedaan. en die tweede met ochtendurine, maar moest die ochtend wel veel plassen. zou ik misschien die test er te lang onder gehouden hebben?
    misschien even testen in een bekertje.

4. januari2010

;)

Te lang onderhouden zal wel meevallen denk ik.... in principe moet ochtendurine juist een donkerdere streep geven. Als ik jou was zou ik het morgenochtend gewoon nog een keer proberen. misschien had je de avond ervoor veel water of thee gedronken!?

Succes

5. januari2010

Voordeel van kruidvat met pipet is dat je maar 4 druppels erop hoeft te doen, je weet dus altijd dat je er precies genoeg op hebt gedaan.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Een streep moet juist altijd donkerder worden naarmate je langer zwanger bent. Juist met ochtendurine is je urine geconcentreerder, daarom ook met ochtendurine testen.

7. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    ik ben denk ik een vreemde vogel hahaha, toen ik net begon met testen(8 dpo schaam schaam) had ik in de middag een betere test (alsnog nauwelijks zichtbaar hahaha) dan in de ochtend.. weird he!

8. Alita

Alita Niet meer actief

met 2 dezelfde testen?

Share This Page