`test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Neona, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neona

    Neona Lid

    6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Hallo Dame's
    Ik heb gisteren een Test gehaaldt bij de winkel +
    Nu heb ik de test uitgevoerdt en bleek het negatief te zijn.

    ik wilde vanmorgen de test weg gooien maar zag de test op positief staan nu heb ik mijn twijffels..:(

    Ik heb de bijsluiter geleze dat je na 10 minuten de uitslag niet kan geloven als het tog verandert is.

    Maar ik heb ook gehoordt als de test later positief blijk te zijn ben je alware wel zwanger

    wandt dan heeft de test op de 1 of ander manier wel hgc in je lichaam opgespoort..

    kan iemand mij helpen..of info geven..

    Ik ben pas de 21ste ong geweest maar had zulke zere borsten en heb zulke eetbuien dat ik dacht wat is dit..

    en gister had ik een hele onrustige nacht .

    .toen ik smorgens uiteindelijk uit mijn bed was gegaan en wilde opstaan deet mijn onderbuik zo erg pijn..bij het plasen voelde ik een hele erge druk met krampen net weeen .. met het zitten en fietsen op klinker wegen ook..ik snapte de hellemaal niks van en daarom heb ik even een test gehaaldt..
     
  2. Sillepil

    Sillepil Actief lid

    20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Voor de zekerheid nog even een andere test halen. Al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen.
     
  3. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    je mag nooit na 15 min af lezen dan geld hij niet meer
    ik zou dan even nieuwe test halen
    en als hij eerst negatief is dan is hij negatief...
     
  4. Flippo123

    Flippo123 Niet meer actief

    Over eend ag of 2 nog een testje doen?
    Misschien is t je eisprong wel... kan je ook flinke last van hebben namelijk (ervarings deskundige hier :p)
     
  5. ukkepuk80

    ukkepuk80 Actief lid

    24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan je banner te zien zit je pas op dag 16. Dan heb je echt net pas je ei gehad. Moet de innestelling nog gebeuren, of is net gebeurd.
    Lijkt mij daarom onwaarschijnlijk dat je nu al positief zou testen. Ik denk dus vals positieve uitslag.
    Maar voor de zekerheid zou ik over aantal dagen nogmaals testen.

    Misschien wel je eisprong gevoeld? Zou dat niet kunnen?
     
  6. staartje

    staartje Bekend lid

    5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    heb je er een foto van
     
  7. AstridDi

    AstridDi Fanatiek lid

    6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk dat je niet zwanger bent. Althans, dit is een negatief resultaat, want na 10 min. mag je niet meer aflezen, laat staan na een nacht ;)

    De pijn die je nu hebt lijkt heel erg veel op eisprongpijn. Dat wil zeggen dat je waarschijnlijk gisteren/vandaag/morgen je eisprong hebt (gehad).
    Over ong. 12-14 dagen kan je je nieuwe ongi verwachten (of hopelijk niet :))

    Succes
     
  8. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dit denk ik ook....Dus TS....in plaats van een zwangerschapstest te gaan doen, zou ik je adviseren om even flink te gaan klussen! :D
     
  9. junior1

    junior1 Bekend lid

    21 feb 2010
    649
    1
    18
    Het lijkt idd nog wel erg vroeg voor een positieve test. Wel had ik 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan die pas uren later positief werd. En ik was wel zwanger... Dus wie weet.
     

Deel Deze Pagina