Hallo dames, Ik had gisteren een positieve zwangerschapstest en ovulatie test. Vanmorgen beide testen zo goed als negatief Vandaag is mijn bloed geprikt en nul hcg! Ik ben er blij mee omdat er anders een oude miskraam weer was gaan groeien. (dat geeft een hoop ellende) Heeft er iemand wel eens een positieve zwangerschapstest (2 voor 5 kruitvat) gehad bij een eisprong? Dat zou een hele hoop verklaren voor mij.
ja dat heb ik wel 2 of 3 keer gehad, zelfs de cb digital gaf positief aan tijdens mijn eisprong en de volgende dag de cb negatief en de kv nog een zeer licht streepje te zien. dmv bloedonderzoek bleek het me eisprong te zijn
Dat zou een hele hoop verklaren! Misschien nu dus maar even 2 weken wachten op een menstruatie. Bedankt voor jullie reacties!
ja, dat kan idd, een positieve zwangerschapstest bij je ovulatie, heb het zelf niet gehad, vriendin wel, vandaar!
Ik had ook een positieve ovu test en een postieve kruidvat 2 voor 5 euro test. Volgende test waren alle testen negatief. Inmiddels is dit ruim twee weken geleden en ga ik er morgen een testje tegen aan gooien!
Hee, jullie stellen me helemaal gerust! Dus misschien gewoon een ovulatie. Goed teken! Is eindelijk mijn cycles misschien gewoon weer begonnen. Ik ga nu even 2 weken afwachten en hopen dat ik eigenlijk 10 weken na de curettage ongesteld word. Ik heb er vertrouwen in. Bedankt! Morgen testen Marley, spannend! Succes!